Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری در جمع کارکنان تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، رسیدگی دقیق و عادلانه به پرونده‌ها تاکید کرد.

به گزارش برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدعلیرضا آوایی، وزیر دادگستری و هیئت همراه در سفر یک روزه ریاست قوه قضائیه به استان خراسان شمالی ضمن بازدید از اداره کل تعزیرات این استان در دیدار با همکاران بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، رسیدگی دقیق و عادلانه به پرونده ها تاکید کرد و گفت: می‌بایست همکاران تعزیرات حکومتی در صدور آراء خویش بسیار دقت نمایند و حق طرفین را در نظر داشته باشند که چنانچه تعدادی از مراجعین به تعزیرات حکومتی حتی اگر محکوم شدند نیز بگویند این رئیس شعبه درست با من رفتار کرد و رأی او حق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار سیدجواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام شده به بیان مشکلات اداره کل پرداخت و وزیر دادگستری دستور لازم در این خصوص را صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قوه قضاییه تعزیرات حکومتی وزیر دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد