Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@04:19:55 GMT

اروپا قربانی اصلی «کرونای انگلیسی» است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۳۶۲

اروپا قربانی اصلی «کرونای انگلیسی» است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از ایندیپندنت، پروفسور «نیل فرگوسن» عضو گروه مشاور تهدیدات نوظهور ویروس‌های تنفسی، زیرمجموعه‌ای از گروه مشاوران دانشمند در امور اضطراری، با اعلام این موضوع که گونه جدید کرونا بیشتر در اروپا دیده شده است، گفت: این ویروس اکنون همه‌جا سرایت کرده است.

او که با تماس ویدیویی در جلسه مجلس انگلیس حاضر شده بود به نمایندگان کمیته دانش و فناوری گفت: این واقعیت که در دانمارک ۱۰ مورد ابتلا به گونه جدید ویروس کشف شده است، با توجه به اینکه کشوری به کوچکی دانمارک نرخ سرایت تقریباً پایینی دارد، به نظر من حاکی از آن است که تقریباً به قطع در حال حاضر گونه جدید ویروس به اکثر کشورهای اروپایی سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرگوسن که بعد از نقض قوانین فاصله‌گیری در اجتماع در دوران اولین قرنطینه، مجبور به استعفا از گروه مشاوران دانشمند در امور اضطراری شد، افزود: مدارس اکنون تعطیل شده‌اند و ما در وضعیتی نزدیک به تعطیلی کامل کشور قرار داریم.

بر اساس این گزارش، گونه جدید ویروس احتمالاً از فردی در شهر کنت شروع شده است و امکان دارد به دلیل «اشتباهات اتفاقی» هنگام تکثیر ویروس رخ داده باشد.

کشورهای فرانسه و لبنان نیز جزء آخرین کشورهایی بوده اند که از مشاهده کرونای انگلیسی خبر داده اند. به گفته مقامات لبنانی و فرانسوی این بیماری از طریق افرادی که از انگلیس وارد این کشور شده اند منتقل شده است.

محمدمهدی ملکی کد خبر: 1085407 برچسب‌ها کرونا ویروس کرونای انگلیس اتحادیه اروپا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونای انگلیس اتحادیه اروپا گونه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در جریان سفر به اسرائیل گفته است واضح است که اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ دهد.

کامرون در این سفر با ابراز امیدواری گفته که واکنش اسرائیل در عین شدید بودن، «هوش‌مندانه» باشد و تنش‌ها در منطقه را به کم‌ترین میزان ممکن کاهش دهد.

از سوی هم وزیر خارجه بریتانیا بر لزوم وضع «تحریم‌های هماهنگ» علیه ایران تأکید کرد و هشدار داد بریتانیا می‌تواند اقداماتی فراتر از این انجام دهد.

او همچنین افزود که ایران  باید پیامی «صریح و واضح» از سوی گروه جی-۷ دریافت کند.

گفتنی‌ست که حمله ایران به اسرائیل تاریخ (۲۵ حمل) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق، حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها با نام عملیات «وعده صادق» آغاز گردید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو