Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین میرزایی با اشاره به پرداخت کمک معیشتی در ایام کرونا اظهار کرد: بر اساس لیست تهیه شده از سوی وزارت رفاه حدود 34 میلیون نفر شامل 3 میلیون و 111 هزار و 76 خانوار شامل 8 میلیون و 900 هزار و 731 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و 8 میلیون و 355 هزار و 163 خانوار شامل 25 میلیون و 75 هزار و 253 نفر کمک معیشتی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنچه دیگران می خوانند:

شغل جدید زنان در تهران:عابرزنی با این خوراکی‌ها رابطه جنسی بهتری داشته باشیم! واکسن کرونا با نابودی کوسه‌ها آغاز استخدام دی ماه 99 + جزئیات مهم عکسهای جذاب از کریسمس لاکچری ستاره‌های فوتبال با خانواده خانم بازیگر معروف شوهرش را به قتل رساند/ سلفی وحشتناک خانم بازیگر با جنازه شوهرش! + عکس
یارانه 100 هزار تومانی کرونا تا آخر سال 99 واریز می شود

وی تصریح کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تا پایان امسال و در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماه، کمکهای معیشتی به حساب خانواد‌های اشاره شده واریز خواهد شد. نخستین مرحله از کمک‌ها در تاریخ 27 آذر ماه از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب خانواده‌های مشمول واریز شد.

میرزایی درباره زمان واریز زمان بعدی کمک معیشتی در ایام کرونا گفت: بنا بر تصمیم اخذ شده احتمالاً در 27 دی ماه مرحله دوم کمک‌ها به حساب 34 میلیون نفر مشمول واریز خواهد شد.

یارانه کرونا برای جاماندگان واریز شد

سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مشولین در تاریخ 27 آذر موفق به دریافت کمک معیشتی خود نشدند اقداماتی برای واریز یارانه 100 هزار تومانی کرونا برای آنها انجام شد و رقم اشاره به حساب گروهی از جاماندگان واریز شد و برای بقیه مشمولان نیز واریز خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد افراد جدید به لیست دریافت‌کننده کمک معیشتی در ایام کرونا اضافه شوند یا خیر، گفت: در این زمینه باید منتظر بمانیم

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه 100 هزار تومانی کرونا یارانه معیشتی یارانه کرونا کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟

به گزارش ایسنا، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه قابل برداشت شد.

دیگر خبرها

  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • به حساب این افراد پول واریز شد
  • یارانه دهک های ۱ تا ۳ واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • یارانه دهک‌های ۱ تا ۳ واریز شد