Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:23:41 GMT

قلب آبی استراماچونی زیر عکس خانوادگی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۰۳۶

قلب آبی استراماچونی زیر عکس خانوادگی

آندره آ استراماچونی در تعطیلات کریسمس هم یادی از استقلال کرد

فوتبال در شبکه های اجتماعی / آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال زیر عکس خانوادگی ای که در فضای مجازی منتشر شد، قلب آبی گذاشت.

به گزارش طرفداری، آندره آ استراماچونی زیر عکس خانوادگی که از سوی همسرش و به مناسبت کریسمس در اینستاگرام منتشر شده بود، قلب آبی گذاشت و نشان داد هنوز هم استقلال را فراموش نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این کامنت استراماچونی، بازخوردهای هواداران استقلال است. حدود 400 کاربر اینستاگرامی به این کامنت استرا واکنش نشان دادند. این کامنت استرا تا کنون بیش از 800 بار نیز از سوی هواداران لایک شده است.

عکس خانوادگی استراماچونی به مناسبت کریسمس قلب آبی استراماچونی زیر عکس خانوادگی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قلب آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور