Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۶۵۰۲....۹۱۸: سلام لطفا آزمون استخدامی را به سال آینده موکول بفرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنون

۳۸۳۴....۹۳۳: سلام لطفا کاری برای تعویق آزمون کنید واقعا شرایط خوبی نیست نگران خانواده هامون هستیم وضعیت تردد بازهم ممنوعیت هست خواهش می‌کنم پیگیر درخواست ما باشید.

۹۹۱۷....۹۳۷: سلام خسته نباشید با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرد شدن هوا خواستار تعویق آزمون استخدامی آموزش و پرورش به فروردین ۱۴۰۰ هستم. شرکت کنندگان از شهرستان‌های اطراف حضور دارند و خانواده‌های ما به خطر می‌افتند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۴۱۰۷....۹۱۴: با عرض سلام و وقت بخیر در مورد برگزاری هشتمین آزمون استخدامی در دی ماه، مسئولان به فکر سلامت داوطلبان نیستند. چنانچه در مورد شب یلدا تصمیمات لازمه را اتخاذ می‌نمایند، ولی در مورد برگزاری آزمون استخدامی جان چندین نفر را به خطر می‌اندازند چگونه می‌خواهند داوطلبانی که کرونا مبتلا یا مبتلا نشدند را تفکیک نمایند. فقط با یک تب سنج یا گذاشتن از محلول ضدعفونی کننده، مشکل حل خواهد شد. خیلی هم فرم خوداظهاری کرونا رو هم پر نمی‌کنند... آیا می‌توانند تهویه مناسبی را در محل برگزاری آزمون ایجاد نمایند؟

۳۵۰۸....۹۱۷: خواهش می‌کنم تکلیف ما را روشن کنید. همین هفته آزمون است. فقط کافی است چند نفر تو هر سالن مبتلا باشند و اعلام نکرده باشند این باعث مرگ دسته جمعی می‌شود. لطفا اطلاع رسانی کنید.

۳۱۷۸....۹۲۲: تورو خدا رحم کنید تو این شرایط کرونا چطور می‌خواهند آزمون استخدامی برگزار کنند تعداد زیادی ساعت طولانی در یک محیط

۲۴۹۳....۹۱۲: سلام لطفا پیگیری کنید که در این شرایط کرونا چطور پانصد هزار داوطلب می‌خواهند در آزمون استخدامی شرکت کنند چهار ساعت در فضای بسته

۹۱۱۰....۹۳۰: سلام وقت بخیر لطفا تو شرایط جوی و مقابله با ویروس منحوس کرونا در برگزاری آزمون تجدید نظر فرمایید.

۸۸۱۲....۹۹۲: سلام وقت بخیر ببخشید تورو خدا آزمون استخدامی رو به تعویق بیندازید آخه من چه جوری از روستا باید برم حوزه امتحانی که ۴ ساعت راهه حالا من چکار کنم راه بسته هست تو رو خدا یه کاری بکنید من واقعا از شما خواهش می‌کنم پیگری کنید.

۵۸۷۱....۹۳۶: سلام خواهش می‌کنم یک خبر از تعویق فراگیر بدین ما مردیم از استرس و نگرانی، سنجش چند ساله هیچ آزمونی دی و بهمن برگزار نمی‌کند امسال تو اوضاع کرونا برگزار کنید؟ لطفا بیندازید اسفند

۵۵۲۵....۹۳۸: سلام لطفا پیگیری کنیدبرای تعویق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اوج سرما، سردی هوا بدون تهویه آمار به راحتی صعودمی کند حداقل بیفتد اسفند یابهمن بیشتر شرکت کنندگان ماشین شخصی ندارند تاعادلانه برگزار شود باسپاس

۸۴۳۵....۹۲۱: سلام توروخدا پیگیر تعویق آزمون استخدامی باشید، بخدا روستای ما زیر برف رفته دما ۱۲ درجه زیر صفره تواین وضعیت چهارساعت تا استان فاصله است. کجا بمونیم همه جا تعطیل است، توروخدا تعویق بیندازید.

۵۱۹۹....۹۰۵: سلام با توجه به محدودیت رفت و آمد به مشهد برای آزمون استخدامی اگر در شهرستان برگزار نشود چگونه به مشهد برویم؟

۹۸۵۲....۹۱۵: ببا سلام لطفا آزمون استخدامی را به تعویق بیاندازید.

۷۸۵۳....۹۱۶: سلام لطفا آزمون فراگیر را به تعویق بندازید. شراط کرونا جوری بوده فرصت درس خواندن و کلاس رفتن نداشتم.

۶۱۲۴....۹۱۹: سلام وقت بخیر، ببخشید می‌شود پیگیری کنید چرا تو این شرایط سرما مخصوصا در مناطق کوهستانی و با وضعیت کرونا آزمون استخدامی برگزار می‌شود؟

۶۸۲۰....۹۱۱: سلام و وقت بخیر این یارانه معیشتی که قرار بود به هر نفر ۶۰ هزار تومان از مهرماه داده شود به کجا رسید؟ لطفا پیگیری کنید.

۵۹۲۹....۹۳۶: با سلام‌ و خسته نباشید خانمی هستم که حدود ۵ سال است شوهرم فوت کرده و یک بچه ۷ ساله دارم به ما وام یک میلیون تومانی تعلق نگرفته حتی معیشتی هم‌تعلق نگرفته منزل پدر بازنشسته ام زندگی می‌کنم که خودشون پیر هستند اگر آن‌ها خرج زندگی مرا ندهند من نمی‌توانم با یک بچه زندگی کنم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۹۶۸۴....۹۱۹: سلام کسانی که نه وام یک میلیونی و نه ۱۰۰هزار معیشتی نگرفتند شما مشکل ما را دنبال کنید با تشکر جعفری از تهران

۷۹۴۸....۹۳۷: سلام تو رو خدا پیگیری کنید که آزمون استخدامی به تعویق بیفتد اگر خطری نداشت چرا آزمون وکالت که تعداد شرکت کنندگان کمتر از آزمون استخدامی است به اسفند ماه که زمان بهتری است موکول شده است؟

۸۶۷۷....۹۱۹: سلام خدا قوت من خواهشمندم که آزمون استخدامی را به تعویق بیندازید مگر واکسن کرونا در حال ساخت نیست در ضمن به فکر ماهم باشید کلی استرس داریم.

۶۸۳۰....۹۱۴: سلام تو را به قرآن از مسئولان بهزیستی سؤال کنید چرابه بنده معلول بیمار اعصاب روانی مزمن هستم حق پرستاری خانواده محور پرداخت نمی‌شود ضمنا چراحقوق دریافتی مستمری یکسان نیست پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آزمون استخدامی خواهش می کنم پیگیری کنید تعویق آزمون سلام لطفا وقت بخیر رو خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • عکس| خرابی‌های وحشتناک در خان یونس/ رژیم صهیونیستی این منطقه را با خاک یکسان کرد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند