Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:03:48 GMT

رئیس هیات دوچرخه سواری استان سمنان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۷۵۴

ایسنا/سمنان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از انتخاب ترحمی، به عنوان رئیس هیات این رشته ورزشی دوچرخه سواری استان خبر داد.

مرادی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به سفر رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران به سمنان اظهار کرد:رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در انتخابات هیات دوچرخه سواری، در قالب سفر یک روزه امروز شنبه به استان سمنان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش های رئیس سابق هیات دوچرخه سواری استان سمنان افزود: با رای گیری انجام شده ترحمی به سمت رئیس هیات این رشته ورزشی به مدت چهار سال انتخاب شدند.

مرادی به توانمندی های سمنان در این رشته پرداخت و تصریح کرد: اگرچه در ارتباط با رویکردهای قهرمانی در رشته ورزشی دوچرخه سواری در سال های گذشته در استان توفیقات خوبی حاصل نشد اما استان سمنان ظرفیت بسیار خوبی در بحث توسعه این رشته ورزشی دارد.

وی ادامه داد:در ارتباط با استعدادیابی در رده سنی پایه برای قهرمان پروری در رشته ورزشی دوچرخه سواری اقدامات خوبی انجام شد که امیدواریم این رویه با تلاش مضاعف ادامه یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: ظرفیت استان سمنان در دو بخش جاده و  BMX در رشته ورزشی دوچرخه سواری قابل توجه است که امیدواریم با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه روزافزون این رشته ورزشی برای رشد و شکوفایی استعداد قهرمانان دیارمان گام برداریم.

مرادی در پایان گفت: مسئولان ارشد استان سمنان به ویژه استاندار و معاونان ایشان همواره در بحث توسعه ورزش قهرمانی و همگانی پای کار هستند و از تلاش‌های همه جانبه این عزیزان قدردانی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دوچرخه سواری سمنان رشته ورزشی دوچرخه سواری رشته ورزشی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است

کمال نوراله زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته آمار ورزشکاران سازمان یافته استان به ۶۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر را آقایان و ۱۹ هزار و ۶۵۳ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب رشته‌های ورزشی فوتبال، ورزش همگانی و والیبال بیشترین آمار ورزشکاران سازمان یافته را دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آشنایی با نقش فعالیت بدنی مستمر و منظم، کارگاه آشنایی با روش‌های اصلاح سبک زندگی، کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی زنان شاغل در محیط کار، کارگاه احیای قلبی، کمک‌های اولیه و تغذیه ورزشی، کارگاه روانشناسی ورزشی، کارگاه " آگاه سازی و پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان" و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل برگزار شد.

رییس هیات پزشکی – ورزشی استان اردبیل با بیان اینکه کمیته مسابقات این هیات با کادر مجرب پزشکی و ورزشی بیش از دو هزار ساعت مسابقات مختلف را پوشش پزشکی داده است، افزود: این کمیته یک هزار و ۵۵۰ ساعت مسابقات در بخش آقایان و ۴۵۰ ساعت مسابقات در بخش بانوان را پوشش پزشکی داده است.

نوراله زاده کمیته توانبخشی این هیات را یادآور شد و بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ جلسه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی به ۷۸۰ ورزشکار در مرکز فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان برای بانوان و آقایان ورزش ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش عملکرد ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی تعداد بازرسی‌های ادواری از ۱۴۵ باشگاه انجام شده و در راستای اجرای این طرح ۲۵ باشگاه اخطار پلمب و سه باشگاه نیز پلمب شده‌اند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل از تعامل مناسب مسئولان و بازرسان امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای پیشبرد اهداف ستاد نظارت خبر داد و اظهار کرد: کمیته تغذیه و روان شناسی با ارائه خدمات مشاور تغذیه به ۲۰۰ نفر از ورزشکاران و ارائه خدمات مشاوره روان شناسی به ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان اردبیل در این حوزه نیز موفق عمل کرده است.

نوراله زاده از صدور یک هزار و ۳۵۰ گواهی صحت، سلامت و معاینات ورزشی ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ نفر از ورزشکاران آسیب دیده به فدراسیون پزشکی ورزشی برای ادامه درمان معرفی شدند.

کد خبر 6081551

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت