Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به وقت های تلف شده دیدار نساجی - پرسپولیس به موعود بنیادی فر اعتراض کردند

پرسپولیسی ها معتقدند اعلام 3 دقیقه وقت تلف شده برای بازی پرسپولیس و نساجی کم بوده است.

به گزارش طرفداری، موعود بنیادی فر داور بازی پرسپولیس و نساجی در پایان 90 دقیقه وقت قانونی بازی، 3 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد و همین موضوع باعث اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران پرسپولیس در گروه ها و کانال های مجازی با اعتراض به تصمیم بنیادی فر معتقدند دروازه بان حریف به اندازه ای وقت تلف کرد که داور پس از چند تذکر جدی به او کارت زرد نشان دهد، ضمن این که در ادامه داور مسابقه، بازی را قطع کرده و به نیمکت های دو تیم در چند مقطع تذکر داد که همه این ها به علاوه مصدومیت هایی که در نیمه دوم برای بازیکنان دو تیم رخ داد، باعث شده تا پرسپولیسی ها بگویند وقت های تلف شده بیشتر از آن چیزی بوده که داور اعلام کرده است. 

هواداران پرسپولیس معتقدند بنیادی فر باید دو برابر آن چه اعلام کرد برای این بازی وقت تلف شده محاسبه می کرده است. اعتراضی که البته تنها در فضای مجازی مطرح شده و باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی در قبال آن نداشته است.

 

همچنین بخوانید:

علی خسروی: باید دید شروع بازی تصمیم داور بود یا به بنیادی فر تحمیل شده بود؟

عسگری، کارشناس داوری: قضاوت بنیادی فر در بازی پرسپولیس و نساجی مشکلی نداشت

گل سیامک نعمتی به پاس گل تبدیل شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس فضای مجازی بنیادی فر تلف شده وقت تلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی