Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی طی چند روز گذشته در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمین کرده که این حادثه باعث آزردگی خاطر شهروندان شد، بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر همین اساس، بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و در یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودرو از یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده و مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجایی شهر کرج مشاهده می‌کند که با کمک از دیگر شهروندان از آن‌ها می‌خواهد خودرو را متوقف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان متواری و پس از برخورد با چند خودرو دیگر با آقایی ۴۳ ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می‌کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آنکه در کما بود فوت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شماره خودرو مورد نظر به واحدهای گشتی اعلام شد که با تلاش مأموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف و هویت سارق نیز شناسایی و در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله ۳ فقره سابقه سرقت است و در حال حاضر نیز متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی است.

نادربیگی گفت: با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی کارآگاهان، متهم پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک یک تیر هوایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وب با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های صورت‌گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز متذکر شد: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳ کرج، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه‌های جمعی صادر شد

کد خبر 5105331

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نادر بیگی نیروی انتظامی البرز شهر کرج ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شیوع کرونا شهرکرد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر) و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین