Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:38:49 GMT

«راننده فراری» تصادف مرگبار کرج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۶۸۸

«راننده فراری» تصادف مرگبار کرج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار فیلمی طی چند روز گذشته در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو ، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمین کرده که این حادثه باعث آزردگی خاطر شهروندان شد، بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان ،کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و در یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودرو از یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده و مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجائی شهر کرج مشاهده می کند که با کمک از دیگر شهروندان از آن ها می خواهد خودرو را متوقف کنند.

نادربیگی  افزود: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان متواری و پس از برخورد چند خودرو دیگر با آقایی ۴۳ ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می‌کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آن که درکما بود فوت میکند.

وی اظهار کرد: شماره خودرو مورد نظر به واحدهای گشتی اعلام شد که با تلاش ماموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف و هویت سارق  نیز شناسایی و در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سه فقره سابقه سرقت است و در حال حاضر نیز متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی می‌باشد.

رییس پلیس آگاهی البرز  خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان، متهم  پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک یک تیر هوایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی  با بیان این که متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه سه کرج، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه‌های جمعی صادر شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آگاهی خودرو کرج تصادف پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران