Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@08:56:23 GMT

نجات7نوجوان گم‌شده درکوه‌های برغان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۰۳۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: هفت نوجوان از ارتفاعات منطقه برغان توسط نجاتگران تیم کوهستان هلال احمر کرج نجات یافتند. ناطقان: محمدباقر خلفی اظهار کرد: در ساعت ۴ بامداد جمعه ۵ دی ماه جاری حادثه‌ای مبنی بر مفقود شدن هفت نوجوان در کوه‌های اطراف روستای برغان به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: نجاتگران پایگاه کوهستان عظیمیه جمعیت هلال احمر شهرستان کرج پس از طی کردن پنج ساعت پیمایش در مسیرهای صعب‌العبور، این گروه هفت‌نفره را که در ساعت ۹ صبح امروز یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران پس از اقدام کمک‌های اولیه، هفت نوجوان البرزی را به پایین کوه هدایت کرده و نجات دادند.

وی با تأکید بر رعایت اصول کوهنوردی و توجه به وضعیت آب و هوایی هنگام صعود از هم‌وطنان خواست در صورت مواجهه با حوادث با شماره‌گیری تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر جا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم‌کارت، آماده ارائه خدمات امدادی است. منبع: مهر برچسب ها: نجات ، 7نوجوان گم شده ، کوه های برغان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نجات 7نوجوان گم شده جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و هزار ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: در این بین ۵، هزار و ۸۴۶ کیلوگرم نایلون، هزار و ۲۲۰ قوطی کنسروجات، هزار و ۴۷۰ تخته پتو، هزار و ۴۸۴ تخته موکت، هزار ۵۳۱ بسته غذایی و ۲۱۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

صادق محمودی گفت: ۴ نیرو‌های عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان برپا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان