Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس از برگزاری شب شعر ملی «خاتم سلیمانی» ۱۳ دی ماه امسال در صحن شاهچراغ (ع) با حضور هنرمندان کشوری خبر داد و گفت: در حاشیه این برنامه کتاب شعری از آثار شعرایی که اثر ارسال کرده‌اند نیز رونمایی خواهد شد.

صابر سهرابی جشنواره عصر سلیمانی‌ها، بیان کرد: گسترش فکر و راه و نام و معرفی این عزیز بزرگوار با زبان هنر و فرهنگ و با دست توانمند هنرمندان پهناور فارس و سراسر کشور شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تسلیت دهه اول فاطمیه به برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش خانوادگی سردار دل‌ها با قرائت یک صفحه قرآن در هر خانه، اجرای برنامه گلواژه‌های مجلسی کوتاه به یاد یاس کبود حضرت زهرا و حاج قاسم و یاران و همچنین برگزاری شب شعر مجازی یاس کبود از جمله برنامه‌هایی است که برای سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس، برگزاری تئاتر خیابانی، مسابقه کتابخوانی ام ابیها، مسابقه کتابخوانی شهید سردار سلیمانی، خوشنویسی بخشی از حدیث کسا، نمایشنامه خوانی مجازی، انتخاب بهترین‌های رسانه‌ها در امر پوشش خبری با موضوع مقاومت بصیرت ولایت، مسابقه خطر گرافیک پوستر استوری، حضور گروه‌های هنری در ۱۰ نقطه شهر، تولید محتوا در فضای مجازی و شب شعر مجازی مقاومت را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فارس شب شعر ملی خاتم سلیمانی شب شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • از هدیه گرفتن فرزند داور «محفل» از دستان وزیر ارشاد تا تاکید وزیر به پوشش ایرانی - اسلامی