Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نیس صربستان در مررحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی این کشور مقابل ریبنیکا قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

تیم نیس که بردیا سعادت، پشت خط زن جوان والیبال ایران را در اختیار دارد در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23، 20 بر 25، 17 بر 25 و 15 بر 9 مغلوب حریف خود شد و از رسیدن به مرحله بعدی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بردیا سعادت، ستاره ایرانی تیم والیبال نیس در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست 24 امتیاز برای تیمش کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعادت جام حذفی صربستان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازمانده باشد.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شد که با تساوی به پایان رسید و تک گلی که کیمیش در این بازی وارد دروازه حریف کرد مجوز صعود شاگردان توماس توخل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را صادر کرد.

اودگارد پس از پایان بازی در گفتگو با اظهار داشت: «احساس من این است که ما در این بازی خوب عمل کردیم و در بسیاری از دقایق توانستیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم. اما در بعضی از لحظات شرایط تغییر کرد و ما به اندازه کافی خوب نبودیم، مثل زمانی که آنها موفق شدند دروازه ما را باز کنند و این اتفاقی بود که در خانه ما هم رخ داد.

ما در برابر محوطه جریمه حریف سریع عمل نکردیم و لیگ قهرمانان رقابتی است که سرنوشتش در همین لحظات تعیین می‌شود و ما امروز هم به اندازه کافی خوب نبودیم. بنابراین از اینکه حذف شدیم بسیار ناراحت هستیم.»

دیگر خبرها

  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد