Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، ستاره ۳۳ ساله بارسلونا به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیونل مسی، کاپیتان محبوب کاتالان ها اخیرا مصاحبه مفصلی با یوردی اووله انجام داده که قرار است فردا به طور کامل پخش شود. حالا امروز این روزنامه نگار اسپانیایی لحظاتی از این مصاحبه را منتشر کرده و لیونل مسی از پپ گواردیولا و لوییس انریکه، دو سرمربی پرافتخار و سابق بارسلونا به عنوان بهترین های دنیای فوتبال نام می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در تمام این سالها همیشه از گواردیولا تعریف کرده و البته این روند دو طرفه بوده است. همچنین لیونل مسی در این مصاحبه مدعی شد گاهی در زندگی دوست فردی گمنام باشد.

این در حالیست که در صورت جدایی لیونل مسی از بارسلونا، از منچسترسیتی به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او نام برده می شود و این مصاحبه را می توان به مثابه چراغ سبز برای کار کردن دوباره زیر نظر گواردیولا توصیف کرد. به نظر می رسد کاپیتان بارسا در این مصاحبه در مورد تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا جدایی از این تیم صحبت خواهد کرد.

لیونل مسی گفت: "پپ گواردیولا ویژگی های خاصی دارد. نمی دانم اما او باعث می شود همه چیز را به سبک خاصی ببینید. سبک گواردیولا برای آماده سازی قبل از مسابقات، طراحی حملات و البته سبک دفاع کردن متفاوت است. او دقیقا به شما توضیح می دهد که شرایط مسابقه چگونه پیش خواهد رفت و شما چگونه برای پیروز شدن باید روی دروازه حریف حمله کنید.

من بسیار خوش شانس بودم که با دو تن از بهترین سرمربی های جهان فوتبال یعنی پپ گواردیولا و لوییس انریکه زمان زیادی کار کرده و مسائل فراوانی از این دو نفر آموخته ام. کار کردن زیر نظر آنها باعث شد که در فوتبال و فهم تاکتیکی رشد زیادی داشته باشم."

لیونل مسی همچنین در مورد زندگی بیرون از مستطیل سبز گفت: "درست است که این زندگی برای من محاسن و امتیازات فراوانی داشته، اما گاهی اوقات اما دوست دارم فردی ناشناس و گمنام باشم تا  بتوانم از رفتن به بازار، سینما و رستوران لذت ببرم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا فوتبال پپ گواردیولا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • گل اول اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)
  • همسر سابق کاکا: مصاحبه منتسب به من کاملا جعلی است؛ طلاق ما توافقی بود