Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@12:35:53 GMT

پیش بینی قیمت دلار | یکشنبه 7 دی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۶۹۰۲

پیش بینی قیمت دلار | یکشنبه 7 دی

خبرگزاری آریا - بهای ارز در سامانه نیما امروز ششم دی ماه 25537 تومان، قیمت دلار در صرافی ملی 25710 تومان و دلار در بازار آزاد هم به 25800 تومان رسیده است. آیا این قیمت‌ها در فردا روندی نزولی به خود خواهند گرفت؟
بهای ارز در سامانه نیما امروز ششم دی ماه 25537 تومان، قیمت دلار در صرافی ملی 25710 تومان و دلار در بازار آزاد هم به 25800 تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این قیمت‌ها در فردا روندی نزولی به خود خواهند گرفت؟ قیمت دلار متاثر از کدام اخبار ممکن است فردا تغییراتی داشته باشد؟
امروز وزیر صمت بر ضرورت استفاده از ظرفیت و دیدگاه‌های تشکل‌های صنفی و همچنین استانداران در امر تنظیم بازار، تاکید کرد و از تامین مایحتاج عمومی شب عید در دستور کار خبر داد.
از سوی دیگر با جدی‌تر شدن تزریق واکسن کرونا، ممکن است نااطمینانی ناشی از کرونا کاهش پیدا کند. مدیر تیم تحقیقاتی ساخت واکسن ایرانی کرونا گفته است: واکسیناسیون عمومی کرونا بعد از پایان فاز سوم مطالعات انسانی انجام می‌شود.
در همین مورد معاون اول رئیس جمهور نیز گفته است: اگر بتوانیم یک روز زودتر از هر جای دنیا واکسن معتبر و موثر تامین و وارد کنیم، یک لحظه هم درنگ نخواهیم کرد.
رئیس‌جمهور هم گفته است: برای خرید واکسن مورد تایید وزارت بهداشت آماده هستیم، اما حاضر نیستیم یک شرکت غیرمعتبر واکسنی بی‌اعتبار را در کشورمان آزمایش کند.
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی هم اظهاراتی در روزهای اخیر در این مورد داشته است. وی با بیان اینکه هفت میلیارد دلار را در کشور کره به صورت سپرده داریم، گفت: اولویت اول ما تامین ارز قطعات خط تولید واکسن داخلی است و هیچ محدودیت ارزی در این زمینه نداریم، اکنون 200 میلیون یورو برای خرید 16٫8 میلیون دوز واکسن تخصیص داده‌ایم.
خبر مهم دیگر مربوط به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است که وی از آغاز بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع تشخیص خبر داده و گفته است: حسب ارجاع مقام معظم رهبری، بررسی مجدد این لوایح در دستور کار مجمع قرار گرفته است.
آیا بازار ارز فردا طبق انتظار عمل خواهد کرد و واکنش ارزانی نشان می‌دهد؟

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار