Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:34:31 GMT

کسب 6 مدال توسط کاراته‌کاران زنجانی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۷۴۴۷

کسب 6 مدال توسط کاراته‌کاران زنجانی

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز در المپیاد استعدادهای کشوری گفت: کاراته‌کاران زنجانی در این المپیاد ورزشی کشوری موفق به کسب 3 طلا، 2 نقره و یک برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: آیدا طاهری، نرگس جعفری و مهدیه مرادی در بخش بانوان و در سبک کاتا به مربیگری لیلا جعفری توانستند یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین مهدی و رضا بابالی و علی اصغر سلیمی در بخش آقایان و در سبک جوجیتسو به مربیگری اکبر سلیمی صاحب دو مدال طلا و یک نقره شدند.

خلیلی تصریح کرد: هیأت کاراته استان زنجان در مجموع ارزیابی عملکرد هیأت‌های ورزشی استانی مقام دوم را به خود اختصاص داده و توانسته است در بخش‌های مختلف نسبت به سایر هیات‌ها اقدامات و برنامه‌های بهتر و با خروجی برتری ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه ورزش قهرمانی است، تصریح کرد: امیدواریم با پایان ویروس کرونا شاهد بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و به جریان افتادن شاکله ورزش استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان هیأت کاراته فعال بوده و در دو بخش روستایی و شهری فعالیت دارند.

دبیر هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار ورزشکار در رشته کاراته فعالیت دارند، بیان کرد: از این تعداد 50 نفر به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند که در همین راستا سال قبل 20 نفر از دختران و 32 نفر از ورزشکاران پسر به اردوهای ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ورزشکاران در رده‌های پایه قابل قبول است، گفت: این ورزشکاران نتایج خوبی اخذ کرده و طبق گفته فدراسیون رنکینگ ورزشکاران در رده پایه بسیار خوب است.

نوروزی با بیان اینکه سال قبل 14 اعزامی به رقابت‌های ملی داشتیم، بیان کرد: سال قبل دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر با کسب مدال‌های طلا و نقره و برنز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال‌های 96 و 97 وضعیت استان به لحاظ اعزامی به تیم ملی مطلوب بود، اضافه کرد: سال قبل، انتخابی به خاطر کرونا برگزار نشده است اما با این حال هیأت کاراته زنجان جزو پنج هیأت برتر کشور است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان مدال طلا ورزش مدال استان زنجان هیأت کاراته سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • علی دایی چاقوی زنجان هدیه گرفت