Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها- دانش آموزان روستاهای مناطق گیفان و گرمخان دیگر در بخش حصار و گرمخان بجنورد از نعمت اینترنت بی‌بهره بوده و برای آموزش و استفاده از شبکه شاد دچار مشکلات زیادی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مناطق وسیعی از استان خراسان شمالی از نعمت اینترنت و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات محروم هستند و امسال که آموزش‌های درسی در بستر فضای مجازی قرار گرفته٬ این کمبود بسیار به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شبکه شاد» کاملاً امن است و جای نگرانی‌ برای دانش آموزان و اولیا نیستدرسنامه‌های آموزشی بین کودکان مناطق مرزی استان گلستان که " شاد" ندارند توزیع می‌شودوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب «دانشنامه تبرستان و مازندران» رونمایی کرد

دانش آموزان روستاهای مناطق گیفان و گرمخان بجنورد از نعمت اینترنت بی‌بهره بوده و برای آموزش و استفاده از شبکه شاد دچار مشکلات زیادی هستند.

برخی از این دانش آموزان و اولیای آنان برای دسترسی به اینترنت و استفاده از شبکه شاد باید مسیر زیادی را طی کرده و روی کوه بروند تا بتوانند از اینترنت استفاده کنند.

در این گزارش ویدئویی بخشی از مشکلات دانش آموزان این منطقه را از زبان دانش آموزان می‌شنویم.

 

 

 

 

انتهای پیام/311/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، صبح امروز پس از آغاز عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید ستاری شهرک سازمانی این منطقه در حمایت از این اقدام به برگزاری تجمعات خودجوش روی آوردند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • توضیح وزیر در مورد گزارش وضعیت اینترنت: زمان مشخصی وجود ندارد/ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید/ انشاا... بهتر می‌شود
  • رونمایی از اینترنت پرسرعت فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در گلوگاه