Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از ششم دی ماه ۹۹ از ساعت ۲۱ تا چهار صبح، تردد خودرو‌های پلاک شخصی در شهر‌های مرکز شهرستان‌های این استان ممنوع است و خودرو‌های متخلف جریمه می‌شوند.

او ادامه داد: از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۳۳ شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس گفت: محدودیت‌های پیش‌بینی شده در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در تمام شهرستان‌ها متناسب با رنگ‌بندی تعیین شده برقرار است.

قاسم‌پور بیان داشت: همچنین ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.

او، همچنین با اشاره به جریمه‌های اعمال شده از ابتدای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی تاکنون، اظهار داشت: از ابتدای آذرماه تا پنجم دی ماه ۹۹، ۱۲۹ هزار و ۶۶۰ خودرو جریمه و ۵۰۹ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، هفت هزار و ۷۱۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا