Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر و عضو تیم ملی هندبال ایران گفت: باید سرمربی تیم ملی به لحاظ فنی به روز و با روحیه بازیکنان و فرهنگ ما نیز آشنا باشد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پویا نوروزی‌نژاد در خصوص شرایطش در لیگ آلمان اظهار کرد: شرایطم در تیم کوبورگ خوب است اما امسال برای همه شرایط خاصی بود. شرایطی که همه در کل جهان برای اولین بار تجربه کردیم و فعلا کار برای تیم ما سخت تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما هر هفته دو تا سه بار تست کرونا می‌دهیم و خداراشکر تاکنون هیچ نمونه مثبتی در تیم نداشتیم. این شرایط موجود و خاص کمی کار تیم ما را که برای اولین بار به سوپرلیگ صعود کرده سخت‌تر کرده است. ما نسبت به سایر تیم‌ها تجربه کمتری داریم‌. ما با همه این شرایط کار را ادامه می‌دهیم و می‌دانیم که هر چه خیر و حق تیم ما است به آن خواهیم رسید.



لژیونر هندبال ایران در ادامه در پاسخ به این سوال که ویژگی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال ایران چه باید باشد، گفت: به نظر من اول باید از لحاظ فنی به روز باشد یعنی تجربه و دانش کافی در این رشته داشته باشد. همچنین باید از جهت روحی و روانی یا شاید بهتر است بگویم فرهنگی به تیم ما آشنایی داشته باشد تا بتواند به خوبی با بازیکنان ایرانی ارتباط بگیرد.



عضو تیم ملی هندبال ایران گفت: به نظر من این دو مورد یعنی به روز بودن به لحاظ فنی و آشنا بودن به فرهنگ و روحیه بازیکنان مهمترین موارد است. مهم نیست که این مربی از کدام کشور باشد و تنها این دو نکته برای سرمربی می‌تواند به بهتر تیم ملی ایران کمک کند.



وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه مواردی سبب می‌شود تیم ملی ایران مجددا روی سکوهای آسیایی باشد، گفت: اردوهای مکرر و دائمی و البته با برنامه می‌تواند کمک کند. از طرفی باید از همه پتانسیلی که در حال حاصر در هندبال ایران وجود دارد استفاده شود تا باز هم بتوانیم به سکوی آسیا برسیم.

تیم ملی هندبال هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هندبال هندبال تیم ملی هندبال هندبال ایران تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «شیخ علی الخطیب» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عصر سه‌شنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با ابلاغ سلام های خود به مردم مقاوم لبنان از طوایف مختلف، به روح شهدای مقاومت به خصوص شهدای اخیر مقاومت لبنان در برابر تجاوزرات رژیم صهیونیستی که مایه دلگرمی مردم فسطین هستند، درود فرستاد و حمایت مقاومت لبنان از مردم فلسطین را مایه افتخارو سربلندی دانست.

وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران همچنین از نقش و تلاش ها و مواضع شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلامی شیعیان لبنان در حمایت از مقاومت و تقویت وحدت بین طوایف مختلف لبنان و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان قدردانی کرد و بر نقش مهم لبنان و مقاومت مردم لبنان در روند تحولات اخیر منطقه تاکید کرد.

شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عملیات مقتدرانه و مشروع نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه اهداف نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی را به رهبری، دولت و مردم ایران تبریک گفت و آن را موجب خوشحالی و تقویت روحیه ملت های مسلمان به خصوص مردم فلسطین و جبهه مقاومت و تضعیف روحیه نظامیان و مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی و همچنین موجب وحدت جهان اسلام علیه اشغالگران صهیونیست دانست.

 وی همچنین تأکید کرد: خوشبختانه فلسطین بار دیگر به مساله نخست آحاد ملت ها و نخبگان دنیای اسلام و سراسر جهان از طوایف و مذاهب مختلف تبدیل شده و تحولات اخیر حقانیت موضع اصولی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها بر موضع اصولی و مقتدرانه خود در دفاع از فلسطین پابرجا و استوار است.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تشریح آخرین تحولات لبنان و روحیه بالای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد علیرغم تلاش دشمنان، مردم لبنان به خوبی بر حقایق و واقعیت ها آگاهی دارند و حامی و پشتیبان مقاومت هستند و حمایت از مقاومت در لبنان بعد از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و تجاوزات این رژیم در منطقه به شدت افزایش یافته و برهه کنونی فرصتی برای تقویت وحدت بیش از پیش جهان اسلام در مقابل فتنه انگیزی دشمنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!