Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری از راه‌اندازی لیگ این رشته برای بانوان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مریم منظمی با اعلام خبر راه‌اندازی لیگ وزنه‌برداری بانوان اظهار داشت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با برگزاری لیگ بانوان موافق است اما در خصوص اینکه لیگ چگونه برگزار شود، نظرات هیئت‌های استانی را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این موضوع با مسئول کمیته لیگ و مسئولان ارشد فدراسیون بررسی می‌شود و در نظر داریم لیگ وزنه‌برداری بانوان را راه‌اندازی کنیم.  

وی افزود: برگزاری این مسابقات مزایای زیادی برای بانوان دارد. در واقع حضور بازیکنان در این مسابقات فرصتی برای داوران و مربیان ایجاد می‌کند تا قضاوت و مربیگری بیشتری داشته باشند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص مشکل نداشتن میله‌های وزنه‌برداری ویژه بانوان گفت: چند استان ما فاقد میله وزنه‌برداری 15 کیلوگرمی مخصوص بانوان هستند. من هم این مسئله را مطرح کردم که از اعتباراتی که به ادارات کل استان‌ها داده می‌شود، نگاه ویژه‌ای به بخش وزنه‌برداری بانوان داشته باشند. در واقع باید اعتبارات خاصی را برای این منظور در نظر بگیریم و با گذاشتن حتی یک میله وزنه‌برداری مخصوص بانوان در استان‌ها کمک می‌کنیم تا از آسیب به دختران فعال در این رشته جلوگیری کنیم. من این مسئله را مطرح کردم و مهین فرهادی‌زاد هم نظر مساعدی دارد و قول داد تا جایی‌که می‌تواند، مسئله را حل کند.

 

 

وی ادامه داد: 6 استان ما فاقد میله وزنه‌برداری مخصوص بانوان هستند. میله‌های خارجی استانداردهای بهتری دارند و استحکامی که در وزنه‌های بالا دارند، خیلی بیشتر است. این میله‌ها در ایران با کیفیت پایین‌تری تولید می‌شوند اما از آنجایی‌ که استاندارد و ایمنی ورزشکاران مطرح است، میله‌های خارجی بهتر است اما هزینه‌ای حدود 20 میلیون تومان دارد.

وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران