Web Analytics Made Easy - Statcounter

شالچین یزدی مدیر عامل موسسه مهرجویان طبیعت و حیوانات بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: دو سالی می ‌شود که در زمین‌ های شوشود اقدام به راه اندازی موسسه‌ای برای حمایت از حیوانات کرده ایم.

او افزود: در این مرکز دو کریدور برای نگه داری سگ ‌های نر و ۱۵ اتاق برای مادر و توله هایشان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شالچین یزدی بیان کرد: در زمینه امداد و درمان حیوانات بلا صاحب دچار مشکلاتی بوده ایم، اما از پتانسیل حمایتی حامیان حیوانات استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید

سگ ‌های ولگردی که بلای جان مردم شده اند

مدیر عامل موسسه مهرجویان طبیعت و حیوانات بیرجند با بیان اینکه اقدامات درمانی بایستی زیر نظر دامپزشک انجام شود اظهار کرد: دامپزشکانی به صورت داوطلبانه در این کار خیر خواهانه شرکت و اقدام به معاینه حیوانات می‌ کنند.

او ادامه داد: امسال کار درمان و عقیم سازی سگ ‌ها افزایش یافته و عمل ‌های تخصصی مانند عمل پلاتین گذاری، قطع عضو و عقیم سازی در این مرکز انجام شده است.

شالچین یزدی اظهار کرد: غذایی که به سگ‌ ها خورانده می‌شود ضایعات غیر قابل استفاده برای انسان است و میزان غذای مصرفی به آن‌ ها طبق نظر دامپزشک تعیین می ‌شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمایت از حیوانات سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟