Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر به خبر جدایی چند بازیکن این تیم از جمله رامین رضاییان در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

«صبری لموشی» در نشست خبری پیش از بازی الدحیل با الاهلی در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اخیراً رسانه‌های قطر اعلام کردند چند بازیکن الدحیل از جمله رامین رضاییان، «مهدی بن عطیه» و «یوسف المساکنی» در لیست مازاد این تیم بوده و در نقل و انتقالات زمستانی الدحیل را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لموشی در واکنش به تغییرات احتمالی تیمش گفت:

در مورد تغییرات و بازیکنان معرفی شده صحبت‌های زیادی وجود دارد اما ما فقط روی بازی‌ها تمرکز داریم.

وی افزود:

هنوز دوره نقل و انتقالات زمستانی فرا نرسیده است. مدیریت باشگاه می‌داند که باید چه کارهایی انجام بدهد و همه چیز به موقع انجام خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الدحیل الدحیل رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد