Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: آمادگی و انگیزه بالایی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور داریم و امیدوارم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: در شرایط سخت کرونا تمرینات تیم با همراهی بازیکنان و حمایت های مدیریت باشگاه به شکل منظم برگزار شده و خوشبختانه از حیث فنی وروحی روانی در شرایط خوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیروزی تیمش در بازی دوستانه روز گذشته مقابل رعد پدافند تهران گفت: بازیکنان با انگیزه و با کیفیتی را در اختیار داریم و تلاش می کنیم بهترین نتایج ممکن را در فصل پیش رو رقم بزنیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با بیان اینکه خود را مهیای رقابتی سخت با مدعیان کرده ایم، از آغاز فصل جدید لیگ برتر کشور از روز 9 دیماه خبرداد و گفت: در مرحله اول این مسابقات در تهران به مصاف تیم های پادما یدک اصفهان، دانشگاه آزاد و نفت آبادان خواهیم رفت .

وی با اشاره به حضور بازیکن سابق استقلال در جایگاه مربی بدنساز این تیم گفت: میلاد سلیمان فلاح به عنوان مربی بدنساز با این تیم همکاری داشت و نقشی موثر در ارتقا آمادگی جسمی بازیکنان برای مسابقات سخت پیش رو ایفا کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر البرز تنیس روی میز شهرداری کرج امیر بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • درخشان: جام باید ملاک تمدید قرارداد با اوسمار باشد