Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد گفت: تا پایان امسال برای نهایی کردن طرح تفصیلی تلاش خواهم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا کلایی شهردار مشهد گفت: با وجود اینکه شهرداری‌ها به دلیل محدود شدن بخشی از درآمدهای شهرداری علاقه‌ای به تصویب طرح‌های تفصیلی ندارند، اما من مصمم هستم که با کمک شورای اسلامی شهر مشهد، این طرح ۱۳ ساله را در سال ۹۹ با یاری خدا به سرانجام برسانیم و معابر، فضای سبز و سایر خدمات را به ویژه در مناطق کم برخوردار، فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: روز جمعه طبق وعده قبلی از محل فیلمبرداری سریال هشت آباد بازدید کردم و بازدیدی از منطقه پنجتن صورت گرفت. مشکل اصلی در این منطقه، طرح تفصیلی و منع قانونی برای هزینه کرد بدون طرح است. زمان خروج از لوکیشن فیلمبرداری، تعدادی از اهالی محل مشکلات خود را بازگو کردند که در این میان یکی از خانم‌ها گفت دلیل اینکه این منطقه برای لوکیشن سریالی که موضوعش در دهه شصت اتفاق افتاده، این است که این منطقه همچنان در دهه شصت باقی مانده و هیچ پیشرفتی نکرده است، این نکته سنجی سبب خنده من شد، اما جمله او بار سنگینی داشت.
شهردار مشهد ادامه داد: چقدر من و امثال ما کم کاری کردند و چقدر این مردم خوب هستند. امروز عزم خود را جزم کرده ام تا زودتر طرح تفصیلی را به سرانجام برسانیم تا از رهگذر آن برای مردم، فضای سبز و سایر خدمات فراهم شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد مدیریت شهری طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین اسماعیلی‌احمدی، امروز چهارشنبه _هشتم فروردین _ در جمع پرسنل شهرداری زرین‌شهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ به عنوان شهردار این شهر انتخاب شدم و در آن زمان بودجه شهرداری با عددی حدود ۷۵۰ میلیارد ریال تحویل گرفته شد و در سال ۱۴۰۱ این بودجه افزایش ۲۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به وصول دو هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری زرین‌شهر در سال ۱۴۰۲، افزود: سال ۱۴۰۲ بودجه شهرداری زرین‌شهر با افزایش ۴۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ و بالغ بر هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال تهیه و تدوین شد که با همکاری و تلاش شورای اسلامی شهر، معاونان، رؤسای ادارت، پرسنل و کارگران بودجه نه تنها در سال گذشته از سقف مصوب عبور کردیم، بلکه بی‌نظیرترین تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری رقم خورده است.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه ظرف مدت سه سال بودجه ۷۵۰ میلیارد ریالی شهرداری را به دو هزار و ۳۰۰ میلیارد افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: بودجه شهرداری زرین‌شهر برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسید و قطعاً تحقق بودجه سال‌جاری نیز دور از ذهن نیست چراکه برای رسیدن به این هدف عملکرد و تلاش جهادی معاونین، رؤسای ادارات و کارکنان شهرداری را مبنا قرار دادیم.

وی ادامه داد: در تدوین بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر تلاش شد تا اولویت‌های شهر و شهروندان خطه طلایی ایران در آن دیده شود تا مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

اسماعیلی‌احمدی اضافه کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های عمرانی شهرداری زرین‌شهر برای سال‌جاری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرداری‌های شهرهای ایران، عنوان کرد: طی دو سال گذشته عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها پرداخت نشده و مشکلات اقتصادی حاکم بر شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است از این رو باید توان بیشتری برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در خطه طلایی ایران صرف شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: در دوره ششم مدیریت شهری تأکید فراوانی بر تمرکز شهرداری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری داشته‌ایم و در سال‌جاری نیز انتظار می‌رود برای کاهش انقباضی هزینه‌های جاری تلاشی دوچندان صورت گیرد و صرفه‌جویی در هزینه، کسب درآمد در واحدها روند صعودی داشته باشد تا در نهایت کام شهروندان با خدمات ارائه شده شیرین شود.

کد خبر 739561

دیگر خبرها

  • باید برای پیشرفت و اعتلای قم تلاش کرد
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان