Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیلدیونایتد با شکست برابر اورتون صاحب یک رکورد منفی بزرگ در لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها شفیلدیونایتد تیم قعرنشین جدول رده بندی در ادامه نتایج ضعیف خود با یک گل در خانه به اورتون باخت.

گیلفی سیگوردسون برای تیم آنچلوتی در این دیدار گلزنی کرد تا یک شکست دیگر نصیب شفیلد بحران زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شفیلد یک رکورد منفی در تاریخ لیگ برتر انگلیس ثبت کرد.

لیگ برتر از سال ۱۹۹۲ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون سابقه نداشته است که تیمی از ابتدای فصل تا باکسینگ دی (بازیهای اواخر دسامبر و اوایل ژانویه) بردی نداشته باشد. این اتفاق بالاخره در فصل جاری افتاد و شفیلد هیچ بردی در لیگ برتر تا به اینجای فصل نداشته است تا از هم اکنون این تیم را نامزد اصلی سقوط به دسته پایین تر برای فصل بعد قلمداد کنیم.

لیگ برتر در حالی در انگلیس برگزار می شود  که در سایر کشورها رقابت های لیگ با تعطیلات زمستانی روبرو شده است. امشب دو دیدار مهم از هفته پانزدهم برگزار می شود و لیورپول باید به دیدار وست برومویچ برو د و ولورهمپتون در خانه پذیرای تاتنهام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شفیلد یونایتد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد