Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:15:28 GMT

دشتی و گلزنی بعد از 31 بازی (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۰۴۳

وینگر ذوبی‌ها توانست روی ریباند ضربه پنالتی پس از مدت‌ها در لیگ برتر گلزنی کند و به طلسم گل‌نزدن‌های خود پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه" علی دشتی که روزهای سختی را در استقلال گذراند و هیچگاه نتوانست خود را در قامت یک بازیکن ثابت در ترکیب استقلال ببیند و البته از فرصت‌هایی هم که کادرفنی در اختیار او می‌گذاشتند، نتوانست برای گلزنی بهره ببرد تا بدون حتی ثبت یک گل از جمع آبی‌پوشان پس از یک فصل جدا شود، حالا پس از گذراندن هشت هفته حضور در تیم جدیدش در اصفهان، توانست اولین گل خود را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دشتی که همراه با سایپا در لیگ هجدهم روزهای خوبی را گذراند، پس از 31 مسابقه که در امر گلزنی ناکام بود، توانست در دیدار جذاب و تماشایی ذوب‌آهن و گل گهر سیرجان روی ریباند پنالتی تیمش گلزنی کند و به تیره‌روزی‌های خود در امر گلزنی نیز این‌چنین پایان بخشد؛ آخرین باری که دشتی در لیگ برتر گلزنی کرده بود، با پیراهن سایپا در هفته نهم لیگ هجدهم بود که پس از 31 بازی و 796 روز این طلسم برای دشتی شکسته شد و حالا امیدوار است در ادامه لیگ بیستم نیز بتواند بر تعداد گل‌های خود با پیراهن ذوب‌آهن بیفزاید.

 

استقلال تهران علی دشتی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی دشتی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار