Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:57:20 GMT

چشم انداز آینده از روزهای خوش خبر می دهند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۱۹۴

چشم انداز آینده از روزهای خوش خبر می دهند

امروز پنجاه و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت پاکسان است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پاکسان، این شرکت با بیش از نیم قرن کار و تلاش در عرصه صنعت و تولید کشور کوشیده است تا باکیفیت ترین محصولات شوینده را در اختیار مردم بگذارد چرا که معتقد است مردم ایران لایق بهترین ها هستند.

امروزه پاکسان توانسته به مدد مدیران و پرسنل خود چرخ‌های عظیم صنعت شوینده را به گردش درآورد تا برترین مجموعه در عرصه تولید مواد شوینده و بهداشتی باشد و موفقیت های بسیاری را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت هایی که هر یک نشان از کار و برنامه ریزی هدفمند دارد.

سالروزها و ایامی از این دست، نشانه‌ای است تا در مسیر تحقق دیدگاه های مصرف کنندگان محصولات پاکسان قدم برداریم و به جایگاهی که شایسته نام و پیشینه برندهای خوشنام آن است دست پیدا کنیم تا استمرار موفقیت پاکسان را تضمین کنیم.

ابتکار و خلاقیت مدیران و تک تک پرسنل بخش های مختلف این مجموعه ستودنی است چرا که با تکیه به توان فنی و دانش بومی تولید و با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری جهش تولید را محقق کرده و موجبات رونق اقتصادی را فراهم می سازند.

رکورد شکنی های پاکسان در این چند ماهه حاصل زحمت همه کسانی بود که در این مجموعه کار و فعالیت می کنند. به عنوان مدیرعامل این مجموعه، قدردان زحمات همه شما هستم و آرزو می کنم همدوش همدیگر بتوانیم قله های تولید را یکی پس از دیگری فتح نماییم و بر ویترین افتخارات این مجموعه بی افزاییم.

این روزها شرکت پاکسان در مسیر برنامه های تعریف شده حرکت می کند گزارش های موجود و وضعیت مطلوب و خبرهای خوب پاکسان شاهدی بر این ادعا که "ما می توانیم" است.

حال که در آستانه شروع پنجاه و هشتمین سال تاسیس پاکسان قرار داریم چشم انداز آینده از روزهای خوشی خبر می‌دهند که پاکسان خواهد توانست با قدرت بر تارک تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی بدرخشد و بیش از گذشته به تولید محصولات با کیفیت خود ادامه دهد.

این روز بزرگ را به همه همکارانم و خانواده هایشان در این مجموعه که با تلاش و کوشش شبانه روزی می کوشند تا "پاکسان، بیش از گذشتة پر افتخار خود، بدرخشد" تبریک می گویم.

امیدوارم به عنوان یکی از دوست داران این مجموعه در کنار هم شاهد پیشرفت و بالندگی پاکسان باشیم و موفقیت های این مجموعه را به دفعات و نوبه‌نو جشن بگیریم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت پاکسان مديرعامل پاكسان محصولات پاکسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

tags # سریال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود