Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: کولاک برف در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل گزارش شده که از رانندگان درخواست داریم هنگام سفر زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. - اخبار استانها -

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان  کولاک برف در تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل گزارش شده که از رانندگان درخواست داریم هنگام سفر حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرمای 21 درجه‌ای در استان اردبیل و کولاک برف در جاده‌ها نیز گفت: دمای هوا در 24 ساعت گذشته در برخی مناطق استان به 21 درجه زیر صفر رسیده و اردبیلی‌ها شب سردی را پشت سر گذاشتند به طوری که سردترین دما در شهر خلخال با 18 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: تا اواخر هفته جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود و آسمان استان صادف تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد است و سردی و یخبندان در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم خواهد داشت که به همین منظور انتظار می‌رود به هشدارهای سازمان هواشناسی استان توجه شود.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد که به همین منظور از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان و گردنه‌ها دارند انتظار می‌رود زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

معرفی رئیس سازمان هواشناسی برای کسب کرسی گروه کاری ویژه WMOهواشناسی ایران 99/10/7| تداوم بارش برف و باران در 9 استان/ افزایش آلودگی هوا در کلان شهرهاهواشناسی ایران 99/10/6| هشدار کولاک برف در برخی استان‌ها/ هوا 7 درجه گرم می‌شود

وی اظهار کرد: مدیریت مصرف انرژی و توجه به مسائل مربوطه از اهم مواردی است که درصدد هستیم با همکاری‌های همه‌جانبه در این زمینه هیچ مشکلی از بابت کمبود انرژی گرمایی و افت فشار گاز در نقاط مختلف استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی هواشناسی استان تمامی محورهای کولاک برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد