Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:17:24 GMT

عکس و فیلم| حملات پلیس به معترضان صهیونیست

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۰۶۵۶

عکس و فیلم| حملات پلیس به معترضان صهیونیست

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش‌هایی از قدس اشغالی شنبه شب (دیشب) به دنبال اعتراضات شهرک‎‌نشینان رژیم صهیونیستی به صحنه درگیری‌های شدید با نیروهای پلیس تبدیل شد.

«تایمز اسرائیل» از درگیری‌های خشونت‌آمیز شب گذشته میان نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با صدها تن از شهرک‌نشینان قدس اشغالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این رسانه صهیونیست، اعتراضات پس از آن اتفاق افتاد که یک شهرک‌نشین ساکن قدس اشغالی حین فرار از دست نیروهای پلیس با خودرو، دچار سانحه و واژگونی خودرویش باعث مرگ او شد.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که «آهوویا سانداک» ۱۶ ساله به فلسطینیان سنگ پراکنی کرد و نیروهای پلیس این رژیم برای بازداشت او وارد صحنه شدند و او برای متواری شدن از دست نیروهای پلیس سعی کرد با خودرو فرار کند اما کنترل خودرو از دست  او در رفت و باعث مرگش شد.

ساعاتی بعد از مرگ این شهرک‌نشین صدها تن از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در اعتراض، مقابل مقر مرکزی پلیس در قدس اشغالی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی شهرک‌نشینان مقابل مقر پلیس، به سرعت به خشونت گرایید و نیروهای پلیس با استفاده از خودروهای آب‌پاش، کتک کاری و درگیری با معترضان برخورد کردند.

 

طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، معترضان هم با پرتاب سنگ به نیروهای پلیس جواب دادند که در نتیجه آن ۱۱ مامور پلیس زخمی شدند.

گفته می‌شود که نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی حداقل ۲۱ نفر از شهرک‌نشینان معترض را دستگیر کردند.

از جمله دیگر موضوعات جنجالی در درگیری‌های قدس اشغالی، حمله پلیس با خودروی آب پاش به دو نوزاد حاضر در تجمع اعتراضی شب گذشته بود.

پلیس رژیم صهیونیستی در توجیه خشونت‌ها علیه شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کرد، تظاهرات‌کنندگان در مقابل مقر پلیس به بستن راه‌ها اقدام و نظم عمومی را مختل کردند و به نیروهای پلیس سنگ می‌زدند.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین قدس شهرک نشین درگیری رژیم صهیونیستی نیروهای پلیس شهرک نشینان قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید

همزمان با شنیده شدن صدای آژیر در شمال فلسطین اشغالی، حزب الله لبنان امروز دوشنبه یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست امروز صبح نیز ادامه یافت.

حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت هفت صبح امروز دوشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

همزمان شبکه الجزیره گزارش داد که صدای آژیر خطر در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به سبب حمله موشکی به صدا درآمده است.

ساعاتی پیش مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد