Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- این روزها ساخت یک سریال نوروزی در مشهدمقدس توسط علی مشهدی؛ کارگردان سینما و تلویزیون ایران دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی با حضور در محل لوکیشن فیلمبرداری سریال هشت آباد ویژه نوروز از روند فیلم برداری این سریال بازدید به عمل آورد و ضمن خداقوت به عوامل و بازیگران این سریال با آن ها به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط فراهم شود، سالانه یک فیلم در مشهد می‌سازم

در ادامه این بازدید علی مسعودی کارگردان فیلم هشت آباد، اظهار کرد: این سریال ویژه نوروز 1400 با موضوع طنز در حال فیلم برداری است.

وی با بیان اینکه این سریال در 20 قسمت 40 دقیقه‌ای مهمان خانه مردم در نوروز 1400 خواهد بود، افزود: این سریال به سفارش سیما فیلم ساخته می‌شود.حدود دو ماهی از آغاز فیلم برداری ما می‌گذرد و تا اواخر بهمن ماه سال جاری فیلمبرداری ما به اتمام خواهد رسید.

مسعودی در زمینه داستان این سریال، تاکید کرد: قصه این سریال در سال 66 روایت شده و در مورد خانواده‌ای است که در حاشیه مشهد زندگی می‌کنند و با خرید یک تلویزیون رنگی اتفاقات جالبی برای آن ها رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه بنده به دلیل مشهدی بودن و تعلق به این شهر، مشهد را برای فیلمبرداری این سریال انتخاب کرده‌ام، تصریح کرد: بنده بسیار دوست داشتم که کاری را برای شهر خود انجام دهم و سریالی را بسازم که در درون آن چند تن از هنرمندان این شهر را معرفی کنم.

کارگردان سریال هشت آباد ادامه داد: شهر مشهد جوانان بسیار با استعدادی در حوزه سینما و تئاتر دارد. نقش اصلی‌های این سریال عمدتا مشهدی هستند و این اتفاق خوبی است.

روایت اهالی فرهنگ و هنر از دیدار غیررسمی با امام خامنه ای-5|توصیه‌های رهبری به مسئولین سینما که به آن عمل نمی‌کنندبرگزیدگان جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند/ در شب یادبود شهدای کربلای 4، جایزه ویژه سردار سلیمانی در دستان یک عکاس قرار گرفتانتظامی: سینمای مستند رفتار سیاستمداران و مردم را اصلاح می‌کند

مسعودی در زمینه برنامه‌های کاربردی آینده خود برای ساخت فیلم در مشهد، اضافه کرد: اگر شرایط و امکانات فراهم شود بسیار علاقه دارم که هرسال یک سریال آن هم در مشهد بسازم.

در ادامه نیز جواد خواجوی بازیگر سریال نوروزی هشت آباد، ضمن تشکر از حضور شهردار مشهد، عنوان کرد: این سریال از اوایل مهر سال جاری در محله پنجتن مشهد کلید خورد.

وی با بیان اینکه این محله دارای مردمی باصفا است، افزود: ما و مردم این منطقه در طول مدت فیلمبرداری در کنار هم زندگی کردیم.

بازیگر سریال نوروزی هشت آباد با بیان اینکه کار کردن در تلوزیون و فیلم ساختن سختی های مخصوص به خودش را دارد، بیان کرد: ما هر روز با عشق به محل کارمان می رویم.

خواجوی با بیان اینکه در طول مدت فیلمبرداری ترس از بیماری کرونا همراه ما بوده، تصریح کرد: ما معتقدیم که در این راه خداوند در کنار ما قرار دارد. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد که با ساخت این سریال خروجی خوبی را برای مردم فراهم کنیم.

بازیگر سریال نوروزی هشت آباد با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم به یک اقدام خوب مانند ساخت یک سریال طنز برای گذراندن وقت خود نیاز دارند، ادامه داد: در حال حاضر به دلیل وجود اخبارها و تصویرهای بد در جامعه، باید تلاش کنیم تا این مردم شاد شوند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال نوروزی سریال نوروز هشت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: در سال‌های اخیر جمعیت به سمت میانسالی سوق پیدا کرده است و این شاید از جهتی خوب باشد، اما منفی هم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم فرزندآوری در ذهنشان سخت شده و به نوعی ایده آل گرا شده‌اند، گفت: کاهش جمعیت نسل جوان در بلندمدت اثرات منفی خود را می‌گذارد. شرایط باید به گونه‌ای باشد که اذهان نسبت به فرزندآوری سهل گیر‌تر شوند. بشارتی در ادامه افزود: مردم نسبت به فرزندآوری باید خوش بین شوند چرا که جامعه اگر به سمت کهنسالی سوق پیدا کند، آسیب‌هایش زیاد است. جامعه جوان پویا است و آینده کشور را می‌تواند بسازد، وگرنه در آینده باید به فکر این باشیم که چه کسانی و چطور از سالمندان نگهداری کند و چه کسانی به فکر ساختن مملکت باشند.

این هنرمند شناخته شده اظهار داشت: الان مدتی است که در آثار تلویزیونی شاهد انعکاس توجه به فرزندآوری هستیم منتها فقط با تبلیغات کار پیش نمی‌رود، اثرش باید در جامعه دیده شود و در کنارش تبلیغات هم صورت بگیرد. هنرمند هم دراین زمینه نقش موثری دارد. وی با اشاره به سیاست‌های تشویقی دولت برای جوانی جمعیت گفت: اینها باید عملی شود، هنوز اول سال هستیم و گرانی اجناس، کرایه خانه‌ها، ماشین و احتیاجات مردم سر به فلک کشیده دراین زمینه باید خیلی مراقبت شود تا مردم بتوانند به فرزندآوری فکر کنند. دولت می‌بایست تمهیدات عملی را جلوی پای خانواده‌ها بگذارد

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند