Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست برندگان نهایی و منتخبان مسابقه آنلاین تصویر سازی و دوخت ماسک از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اولین نمایشگاه آنلاین مد و لباس با تکنولوژی سه بعدی و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور توسط موسسه نوآوران پوشش شهرتاش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مدت برگزاری این مسابقه ۱۸۳ اثر در بخش تصویرسازی و ۱۱۹ اثر در بخش دوخت ماسک به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که از بین این آثار تعداد ۷۲ اثر جهت داوری و نمایش برگزیده شد.

پس از طی مراحل داوری، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور فهرست برندگان نهایی و منتخبان مسابقه آنلاین تصویرسازی و دوخت ماسک را به شرح ذیل اعلام کرد:

در بخش دوخت ماسک: نفر اول خانم سونیا امیدیان، نفر دوم خانم مهساحسنی، نفر سوم خانم بهناز باباجان زاده و منتخب مردم خانم هانیه گوهری پور.

در بخش تصویرسازی ماسک نیز سه منتخب به اسامی نفر اول خانم فریناز غفاری، نفر دوم خانم  فاطمه مستانه و نفر سوم خانم سمیه فرمانی به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب شدند و عنوان منتخب مردم این بخش نیز به صورت مشترک به خانم شیما چراغوند و خانم مهسا کلهر تعلق گرفته است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسامی برندگان اعلام کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دوخت ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود

محمد کرباسی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: چین و کشور‌های غربی در حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات به پیشرفت‌های خوبی رسیده اند که دلیل آن سرمایه‌گذاری‌های خوب و بزرگی طی چندین دهه اخیر بوده است.

وی ادامه داد: برخی کشور‌هایی دیگر مانند هند و ترکیه برنامه‌هایی برای توسعه ارتباطات نسل پنجم یا هوشمندسازی و بحث‌های مرتبط با این حوزه‌های ICT دارند؛ارتباط ما با این کشور می تواند سازنده باشد زیرا شرایط هر دو کشور تقریبا مشابه است.

کرباسی درباره همکاری مشترک با این کشور‌ها، تصریح کرد:هدف معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توسعه فناوری است؛ تلاش ستادهای این معاونت، بنیاد علم و ...بر توسعه فناوری است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری  با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک از برنامه‌های ما در ستاد اتصال پذیری و ارتباطات است، گفت: شناسایی ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های بین‌المللی یکی از این اقدامات بوده که هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است.

وی افزود: با مرکز همکاری‌های بین‌المللی معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت بین‌الملل وزارت ارتباطات هم ارتباطاتی را شکل دادیم که می‌تواند کمک کننده باشد.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، امیدواریم در قالب یک کارگروه بین‌الملل  فعالیت های ستاد را پیش ببریم زیرا به این موضوع تمرکز داریم.

کرباسی اضافه کرد: اولویت ما حضور چین، هند و روسیه در این کارگروه است البته چین به دلیل غلبه‌ای که بر این بازار دارد شاید تمایلش متفاوت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش بر این است که به تولید و اشتغال کشور کمک کنیم
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به ۲ نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟
  • مجسمه‌سازی با ضایعات خودروی اسقاطی!
  • روش امام موسی صدر در برخورد با زنان بی‌حجاب لبنان
  • پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور