Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از سامانه جامع پاسخگو رونمایی کردند.

آیت الله رئیسی در این مراسم با تأکید بر ضرورت معرفی گسترده این سامانه به مردم گفت: پاسخ به نیازهای جامعه و رفع شبهات، کشور را در عرصه‌های فکری و فرهنگی قدرتمند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به کمبودهای سخت افزاری اظهار کرد: شما بستر نرم افزار را آماده کردید و نباید برای سخت افزار معطل بمانید و مجموعه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و پشتیبانی کشور یکی از کارهایشان پشتیبانی سخت افزاری از این مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی است.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت معرفی این اثر به مردم تصریح کرد: همه کسانی که امروز در این مرز و بوم به لحاظ فکری و عقیدتی سوال دارند، باید پاسخ خود را در حوزه مسائل فکری و عقیدتی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دریافت کنند.

وی با اظهار مسرت نسبت به میزان اعتماد و گسترده مراجعات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این مرکز با سرمایه تجربه و اطلاعات موجود خود می‌تواند به عنوان منبع تأمین محتوا و محور ساماندهی پاسخگویی دینی به مراکز مشابه کمک کند.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اشاره به حضور بیش از ۴۰۰ نفر از فضلای متخصص حوزوی در این مرکز گفت: پاسخگویی به ۲۵ میلیون سوال طی ده سال اخیر، پاسخگویی روزانه به ۱۰ هزار سوال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی نشانه اعتماد مردم و مایه افتخار مجموعه ما است.

وی در مورد سامانه جامع پاسخگو که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می‌شود گفت: امکان جستجوی هوشمند در بانک‌های پرسش و پاسخ مرکز و در آینده سایر مراکز، راه اندازی کانال‌های تخصصی پاسخ به سوالات، امکان ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان برقراری تماس صوتی، سامانه جامع پاسخگو را به یک «شبکه اجتماعی پاسخگویی» تبدیل کرده که به زودی این ظرفیت را در اختیار سایر نهادهای پاسخگویی دینی قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت دریافت اپلیکیشن پاسخگو می‌توانند به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سامانه جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران

محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت‌پذیری و دلسوزی تمامی دست‌اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها،  احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری