Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از فارس، رضا زارعی در خصوص آخرین وضعیت جستجو‌ها برای یافتن پیکر کوهنوردان در ارتفاعات تهران اظهار داشت: این حوادث بسیار دردناک بود. طبق آماری که هلال احمر اعلام کرده تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند و پیکر دو نفر نیز در زیر بهمن در دارآباد هنوز پیدا نشده است.
وی در مورد اینکه آیا می‌توان امروز به آن‌ها دسترسی پیدا کرد، گفت: حجم برف پس از ریزش بهمن بسیار زیاد شده و حدود ۱۵ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تابش آفتاب احتمال ریزش مجدد بهمن وجود دارد و در این شرایط جان امدادگران هم مهم است.
رئیس فدراسیون کوهنوردی عنوان کرد: در روز جمعه با توجه به تماس‌هایی که خانواده‌ها با هلال احمر گرفته بودند، آمار مفقودین خیلی بالا بود، اما خیلی از آن‌ها به خانه بازگشتند. همانطور که گفتم فعلا آمار فوتی‌ها ۱۱ نفر است. یک نفر هم در ایستگاه ۵ دچار مشکل شده بود که در بیمارستان فوت کرد که شاید آن هم به این آمار اضافه شود.
زارعی در مورد اینکه قبلا حوادث اینچنینی در ارتفاعات تهران داشتیم یا خیر، عنوان کرد: چند سال قبل در توچال ۱۵ نفر فوت کردند، اما با توجه به حضور امداد و نجات، پیشگیری از حوادث بسیار خوب شکل گرفته، اما بی توجهی برخی افراد به هشدار‌ها باعث بروز این مشکلات می‌شود.
وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، در مورد اینکه گفته می‌شود، تله کابین توچال در روز جمعه خاموش بوده است، اظهار داشت: با توجه به باد شدیدی که می‌وزید احتمال داشت کابین‌ها با دکل‌ها برخورد کرده و حادثه آفرین شوند. هرچند اگر مدیریت خوبی در بحث تله کابین نمی‌شد، احتمال داشت تلفات بیشتر هم شود. برچسب ها: فدراسیون کوهنوردی ، ریزش بهمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی ریزش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است