Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در شهریورماه انجام شد و تعداد ۱۴۳ هزار داوطلب در آن ثبت نام کردند.

کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از فردا دوشنبه ۸ دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می شود.

ثبت‌نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در شهریورماه انجام شد و تعداد ۱۴۳ هزار داوطلب در آن ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت شرکت در این آزمون نیز از فردا دوشنبه، ۸ دی برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

برهمین اساس متقاضیان شرکت در آزمون ، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان‌سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

متقاضیان آزمون فوق لازم است از روز سه شنبه مورخ  ۹ دی  به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

این امکان نیز برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای کد عضویت باشند. برهمین اساس ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات خود را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ دی، منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمان بندی شده، قرار است هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه ۱۱ دی و جمعه ۱۲ دی ۹۹ برگزار شود و تغییر مجددی در زمان آزمون رخ نمی دهد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کارت شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی برای شرکت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی و انگلیسی روز دوشنبه اتهاماتی را مطرح و تحریم‌هایی را اعمال کردند و پکن را به یک کمپین جاسوسی سایبری گسترده متهم کردند که ظاهراً میلیون‌ها نفر از جمله قانون‌گذاران، دانشگاهیان، روزنامه‌نگاران و شرکت‌هایی از جمله پیمانکاران حوره دفاعی را هدف قرار داده است.

براساس لیستی که ایالات متحده تهیه کرده، کارمندان کاخ سفید، سناتور‌های آمریکایی، نمایندگان پارلمان انگلیس و مقامات دولتی در سراسر جهان که از پکن انتقاد کردند از گزینه‌های هک گروه چینی بوده‌اند.

تعداد کمی از قربانیان با نام شناسایی شده‌اند، اما مقامات آمریکایی اظهار کردند، جاسوسی بیش از یک دهه هکرها، پیمانکاران حوزه دفاعی، مخالفان و انواع شرکت‌های آمریکایی. از جمله شرکت‌های فولاد، انرژی و پوشاک آمریکایی را به خطر انداخته و حتی همسران مقامات ارشد و قانونگذاران آمریکایی نیز قربانی هک شده‌اند.

لیزا موناکو، معاون دادستان کل ایالات متحده در بیانیه‌ای گفت: هدف از عملیات هک جهانی سرکوب منتقدان رژیم چین، به خطر انداختن نهاد‌های دولتی و سرقت اسرار تجاری بود. در کیفرخواستی که روز دوشنبه علیه هفت نفر از هکر‌های مظنون چینی منتشر شد، دادستان‌های ایالات متحده در دادگاه گفتند که این هک منجر به خطر افتادن حساب‌های کاری، ایمیل‌های شخصی، ذخیره سازی آنلاین و سوابق تماس‌های تلفنی بخش قابل توجهی از مردم آمریکا شده است. 

اتهامات جاسوسی از سوی دو کشور با بررسی اطلاعات و سوابق حملات سایبری، اعمال جاسوسی و حملات سایبری مخرب به شبکه‌ها و سایت‌های حساس به دولت چین وارد شده است.

به گفته مقامات آمریکایی و انگلیسی، این اقدامات از سوی گروه‌های جاسوسی چینی صورت گرفته است و هدف‌هایی مانند سرقت اطلاعات حیاتی داشته‌اند. از جمله اعمال جاسوسی اتهام‌زده شده به چین شامل ورود به سیستم‌های اطلاعاتی حساس دولت‌ها و سرقت اطلاعات شرکت‌های خصوصی است.

دولت چین این اتهامات را رد و تاکید کرده است که هیچگونه ارتباطی با این حملات نداشته است، اما به نظر می‌رسد که این اتهامات ممکن است روابط بین‌المللی چین با غرب را تحت تأثیر قرار دهد و بر روابط سیاسی و اقتصادی این دو کشور اثرات نامطلوب به جای گذارد.

این اتهامات نشان می‌دهد که جنگ سایبری به یکی از ابزار‌های انتقام و رقابت بین کشور‌ها تبدیل شده است و هر کشور در تلاش است تا به کمک این ابزار، مزایا و فوایدی برای خود و ضرر‌هایی برای دیگران ایجاد کند و در خمین راستا جامعه بین‌المللی به دنبال یافتن راه‌هایی برای محدود کردن و کنترل این نوع حملات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • انگلیس کاردار چین را فراخواند
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳