Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@07:02:50 GMT

برای خرید آب میوه گیری چه نکاتی را رعایت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۱۸۳۱

برای خرید آب میوه گیری چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اگر کالایی را به خانه برده و از آن رضایت داشتید، یعنی مراحل پرس و جو و نکات خرید را به درستی انجام دادید..

فرقی نمی کند که قصد خرید چه وسیله ای دارید، برای یک خرید بصرفه و هوشمندانه  لازم است قبل از خرید به سوالاتی در مورد آن پاسخ دهید، ما در این مقاله قصد  داریم به سوالات  احتمالی در مورد آبمیوه گیری پاسخ دهیم!

بهترین مارک آبمیوه گیری چیه،؟چه زمانی بهترین آبمیوه گیری را خریده ایم؟ چه نکاتی در خرید آبمیوه گیری اهمیت دارد؟ استفاده صحیح از آبمبوه گیری چیست؟ نحوه ی استفاده از آن چگونه است؟

ماندگاری و عمر بالای محصول چالش استفاده از آن است! شما اگر بهترین را انتخاب کنید ولی نحوه ی استفاده ی درست و نگهداری آن را بلد نباشید، کار شما ارزشی ندارد

اگر قطعات دستگاه شما حین کار خراب شده، بد کار کرده یا منجر به خطرات جبران ناپذیری شده، یعنی استفاده درستی از محصول نداشته اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

در این مقاله قصد داریم به شما نکات مراحل قبل از خرید آبمیوه گیری را بگوییم تا آن را هنگام خرید لحاظ کرده و در استفاده ی درست انها توجه کافی داشته باشید . .

نکات خرید دستگاه آبمیوه گیری

آبمیوه گیری‌ها در انواع مختلف ساخته شده‌اند . که می‌توانیم آنها را به چند دسته کلی تقسیم کنیم: آبمیوه گیری‌های برقی، آبمیوه گیری‌های دستی، آب مرکبات گیر برقی و عصاره گیر

برای خرید متناسب‌ترین  آبمیوه گیری با نیاز هایمان بهتر است هنگام خرید به نکاتی توجه داشته باشیم.

دهانه آبمیوه گیری: هرچه دهانه آبمیوه گیری بزرگتر باشد سرعت کار با آن بیشتر است. چون شما مجبور نخواهید بود میوه‌ها را برای رد شدن از دهانه ورودی، به قطعات کوچک تقسیم کنید. پس کمترین اتلاف وقت را حین آبیگیری خواهید داشت.
 به صدای آبمیوه گیری دقت کنید، معمولا آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز به دلیل موتور قدرتمندی که دارند پر سر و صدا هستند. اما شما می‌توانید دستگاهی را انتخاب کنید که صدای آن کمترین مقدار در نوع  خود باشد.
لرزش آبمیوه گیر در افزایش صدای آن موثر است. هنگام خرید به ویژگی ضد لغزش بودن و پوشش لاستیکی در پایه‌ها توجه کرده و همچننی بهتر است آن را روی یک سطح صاف قرار دهید.
اگر به تمیزی سطح کارتان اهمیت می دهید، به قابلیت ضد چکه در هنگام خرید آبمیوه گیری دقت کنید.
توان مصرفی یا قدرت موتور در آبمیوه گیری معمولا از 600 تا 2000 متغیر است. بهتر است برای خرید آبمیوه گیری با قدرت موتور بالاتر به تعداد سرعت آن توجه نمایید.
معمولا سرعت آبمیوه گیری در 2 درجه و نهایتا 5 درجه متغیر است. با این امکان می‌توانید براساس نوع میوه سرعت را تنظیم کرده  تا علاوه براستفاده بهینه در مصرف برق، کمترین فشار به موتور دستگاه وارد شود.
معمولا تیغه‌ی آبمیوه گیری‌های گریز از مرکز به صورت دیسک با پره‌های تیز ساخته شده‌اند . جنس این تیغه‌ها استیل ضد زنگ ، سرامیک، فولاد یا پلاستیک است. طبیعی است که هرچه تیغه‌ی آن قوی‌تر باشد کمتر خراب شده و عمر دستگاه بیشتر است.

جنس بدنه آبمیوه گیری از استیل ضد زنگ، پلاستیک فشرده یا ترکیب این دو ساخته شده است. بکارگیری هرکدام از آنها در وزن آبمیوه گیری تاثیر گذار بوده ولی در نهایت استحکام آنها چندان تفاوتی باهم ندارند.

زمانی می‌توانید یک آبمیوه گیری را با بازدهی بالا معرفی کنید، که  بتواند نصف وزن میوه، آبمیوه تهیه کند.

بهترین برندهای آبمیوه گیری

تنوع محصولات در برند‌های مختلف ممکن است شمارا هنگام خرید گیج کند. هر کدام از برند‌ها در ساخت برخی لوازم قوی‌تر هستند و بهتر است تنها به نام آن اتکا نکرده و کیفیت  را اولویت قرار دهید.

شاید برخی برند‌ها اسم معروف و مطرحی نداشته باشند اما در ساخت ابمیوه گیری عملکرد قابل توجه و قیمت مناسب تری داشته باشند، بهتر است به این برند‌ها حین خرید توجه داشته باشید.

بهترین برند‌های آبمیوه گیری در حال حاضر : آبمیوه گیری بوش، آبمیوه گری براون، آبمیوه گیری پاناسونیک، آبمیوه گیری فیلیپس، آبمیوه گیری تفال، آبمیوه گیری فلر، آبمیوه گیری کنوود، آبمیوه گیری مولینمس اشاره کرد.

برند ایرانی پارس خزر در ساخت ابمیوه گیری بسیار خوب عمل کرده است، و در بیشتر مدل‌ها طرفدارن زیادی دارد. این نکته هم قابل توجه است که با اعمال تحریم‌ها از ورود برخی اجناس خارجی به کشور جلوگیری شده و پیرو این موضوع این اجناس فاقد گارانتی معتبر بوده یا ضمانت نامه‌ی آن‌ها رو به اتمام است. اما در برند‌های داخلی، می‌توانید از گارانتی‌های معتبر و مدت دار آنها استفاده نمایید.

ویژگی‌های مهم آبمیوه گیری ها

بهتر است قبل از خرید آبمیوه گری نیازهایتان را مشخص کرده تا یک خرید لذتبخش و درست داشته باشید.

آبمیوه گیری‌ها‌ی جدید معمولا از قابلیت ضد چکه و ضد لغزش برخوردارند. اضافه شدن این ویژگی اطمینان شما را از خرید بیشتر خواهد کرد.

آبمیوه گیر‌ی های متنوع از کمپانی‌های داخلی و خارجی به صورت تک کاره یا چند کاره تولید می‌شوند. آبمیوه گیری‌های تک کاره فقط مناسب برای آبگیری انواع میوه است. اما آبمیوه گیری‌های چندکاره می‌تواند نیاز شما را از دستگاه‌های دیگر برآورده کند. می‌تواند جای آسیاب ، آب مرکبات گیری، مخلوط کن و ... را بگیرد.

شما می‌توانید برای بهینه کردن هزینه هایتان جای خرید چند محصول یک محصول چند کاره بخرید. که هم جای کمتری از شما گرفته و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

دستگاه آبمیوه گیری چندکاره

این منطقی است که فکر کنید خرید یک محصول چند کاره کیفیت کار را در نهایت پایین می‌آورد. چون بسیاری از برند‌ها تنها تمرکز خود را بر اضافه کردن قطعات گذاشتند اما هیچ توجهی به کیفیت آن ندارند. اما این حرف در کمپانی‌هایی که ملاک کار خود را کیفیت قرار داده‌اند  صدق نمی کند. شما می‌توانید محصول با کیفیتی انتخاب کنید که از یک موتور قدرتمند برخوردار بوده و قطعات کناری آن با کیفیت تک کاره عمل کنند.

اما در کل آبمیوه گیری‌های چندکاره علاوه بر تبلیغات گسترده‌ای که دارند چندان اعتماد مشتریان را جلب نکرده و پر فروش نیستند.

روش‌های نگهداری آب میوه گیری

شستن قطعات آبمیوه گیری بعد از اتمام کار خسته کننده است، چون قطعات زیادی داشته و کار زمان بری است. به منظور راحتی بیشتر قبل از خرید به قابلیت شست و شو آن  توسط ماشین ظرفشویی توجه کنید. اگر می‌خواهید آبمیوه گیری شما در طول زمان افت کیفیت نداشته باشد، حتما به تمیزی آن اهمیت دهید، چون اگر دستگاه شما کثیف بماند، زنگ زده یا تیغه آن کند می‌شود. علاوه بر این تمیز کردن پالپ از روی محفظه داخلی، پس از خشک شدن آن کار بسیار سختی است.

دستگاه آبمیوه گری برای گرفتن آب میوه و سبزیجات است. هیچ مواد چربی با آن در تماس نخواهد بود، پس برای تمیز کردن آن لازم نیست از مواد شوینده زیادی استفاده کنید.

بدنه آبمیوه گیری معمولا مستحکم ساخته شده اما بهتر است برای کمترین آسیب به موتور، آن را از انواع ضربات دور نگه دارید.

- اگر می‌خواهید آبمیوه گیری شما عمر طولانی داشته باشد بهتر است مدت زیادی آن را روشن نگه ندارید و بعد از چند دقیقه خاموش کنید تا موتور آن خنک شود.

هرگز اجازه ندهید کودکان با آبمیوه گیری در تماس باشند. تیغه‌های آن به قدری تیز است که حتی در زمان خاموش بودن هم می‌تواند خطرناک باشد.

استفاده صحیح از آبمیوه گیری

حتی اگر هنگام خرید  دقت کافی را برای خرید محصولی با کیفیت داشته باشید و بهترین دستگاه را متناسب با نیاز‌تان انتخاب کنید هیچ فاییده‌ای ندارد اگر استفاده صحیح از آن را بلد نباشید.

حتما برایتان پیش آمده که یکی از وسایل برقی اتان خراب شده و پیدا کردن قطعه‌ای کوچک از آن شما را انقدر خسته کند که ترجیح دهید یک محصول جایگزین کنید تا اینکه به تعمیر آن بپردازید.

آبمیوه گیری هم مانند سایر وسایل برقی اجزای حساسی دارد و در صورت استفاده نادرست ، به قطعات و اجزای آن فشار وارد شده و ممکن است منجر به خرابی شود. می‌خواهیم نکاتی را بگوییم که در نگهداری از آبمیوه گیری بهتر است به آن توجه داشته باشید.

اگرچه بیشتر آبمیوه گیری‌ها سوئیچ ایمنی دارند، اما برای اطمینان بیشتر و سالم ماندن قطعات، با دقت و حوصله آن‌ها را نصب نمایید. چنانچه آبمیوه گری شما قفل ایمنی نداشته باشد هرگونه اشتباه در این مرحله منجر به خطرات جبران ناپذیری خواهد شد.

یکی از مزیت دستگاه‌های آبمیوه گیری، دهانه بزرگ ورودی آن است. اگرچه از لحاظ ابعادی قابلیت ورود انواع میوه را با ابعاد بزرگ دارند اما برای فشار کمتر به موتور و کند نشدن تیغه‌ها بهتر است آن‌ها را حداقل دو قسمت کنید.

 آبمیوه گیری برای میوه‌های آبدار ساخته شده است، و هیچ تناسبی با میوه‌های پرز دار مثل موز، هلو، گوجه و .. ندارد. این میوه ها آب چندانی نداشته و جلوی منفاذ داخلی را خواهند گرفت، در نتیجه شاهد فرایندی بی کیفیت خواهید بود. برای استفاده از این گونه میوه ها بهتر است از مخلوط کن استفاده نمایید.

بهتر است به ازای دو لیوان آبمیوه فیلتر را تمیز نمایید. اینکار باعث می‌شود که دستگاه با بیشترین دقت مراحل آبگیری را انجام داده و تا انتها آبمیوه‌ای زلال به شما تحویل دهد.

برای گرفتن آب سبزیجات، نیازی به خرد کردن آنها به قطعات کوچک نیست. شما می‌توانید سبزیجات برگدار و بی برگ را به راحتی وارد دستگاه کرده و از آب آن استفاده نمایید.

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین نکات خرید را برای شما جمع کرده و تا مراحل پس از خرید همراهتان باشیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت آب میوه قصد خرید خرید آبمیوه گیری آبمیوه گیری آبمیوه گیری ها ی آبمیوه گیری شما می توانید انتخاب کنید داشته باشید قبل از خرید هنگام خرید ساخته شده برای خرید ی استفاده برند ها میوه ها خرید آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه یکم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744643

دیگر خبرها

  • دقت و مهارت فروشنده های تایلندی در برش زدن انواع میوه‌ها (فیلم)
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • میوه هایی که از سفید شدن مو جلوگیری می کند
  • حذف قند از رژیم غذایی چه عوارضی دارد؟
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • عوارض مصرف بیش از اندازه میوه
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی