Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور با ادبیات بسیار عجیبی درباره مجری برنامه فوتبال برتر صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا زنوزی درباره حضور علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر و حواشی مربوط به برنامه میثاقی گفته است: اینها باید مسائل شکست در آسیا را بررسی می‌کردند، اما به خاطر اینکه به این مسائل ورود نکنند، برای تراکتور حاشیه درست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌خواهم اسم مجری را ببرم، چون اگر اسم مجری را اگر ببرم، باید دهانم را آب بکشم و ضدعفونی کنم. یک برنامه یک طرفه ایجاد شده که مجری اش در حدی نیست که من در مورد او صحبت کنم و مهمان‌شان هم همین‌طور. جواب این اظهارات را مدیران باشگاه می‌دهند.

به این نکته اشاره کنیم که معاون ارتباطات باشگاه تراکتور که در لایو اینستاگرام این باشگاه مشغول صحبت با زنوزی است به این نکته اشاره کرد که زنوزی به این دلیل با این ادبیات درباره محمدحسین میثاقی صحبت کرده که او در برنامه فوتبال برتر به محمد عباس‌زاده و حرکت او مبنی بر بوسیدن لوگوی باشگاه تراکتور کنایه زده بود.

بعد از این توضیح، مالک باشگاه تراکتور، اینگونه به حرفهایش درباره میثاقی ادامه داد:

لوگوی تراکتور مورد احترام و ستایش همه هواداران است. وقتی درمورد این صحبت می‌شود، مانند این می‌ماند که به یک فرد بگویید شناسنامه‌تان را آب بکشید. ما یک سری اعتقادات دینی و یک سری اعتقادات شخصی داریم. شما به عشق حدود ۴۰ میلیون هموطن خودتان توهین ‌می‌کنید.

باید دید واکنش میثاقی و مسئولان برنامه فوتبال برتر به صحبتهای مالک باشگاه تراکتور چه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدحسین میثاقی مالک باشگاه تراکتور مالک باشگاه تراکتور محمدحسین میثاقی مالک باشگاه تراکتور برنامه فوتبال برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # مهدی هاشمی‌نسب ، استقلال ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!