Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: گروه جهادی شهدای اربعه دانشگاه آزاد زنجان و حوزه بسیج دانشجویی این دانشگاه به عنوان برترین گروه جهادی و برترین حوزه بسیج در استان زنجان در سال ۹۸ معرفی شدند.

مهدی رضایی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: گروه جهادی شهدای اربعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان توانست عنوان موفق‌ترین گروه جهادی سپاه استان زنجان در سال ۹۸ را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی بیان کرد: فعالیت‌های این گروه در بخش‌های عمرانی، مطالبه گری، آموزشی و فرهنگی بوده است و بیش از یکصد نفر از دانشجویان دختر و پسر در فعالیت‌های این گروه جهادی در سال ۹۸ مشارکت داشته اند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی زنجان ادامه داد: برگزاری اردو‌های مداوم، تشکیل بازارچه جهادی، ضدعفونی معابر، تولید بیش از ۱۰ هزار ماسک، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و بسته‌های بهداشتی، پوشاک و لوازم التحریر با کمک خیرین و به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان، بخشی از فعالیت‌های این گروه در سال گذشته بوده است.
وی ادامه داد: همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان به عنوان حوزه برتر بسیج دانشجویی این استان در سال ۹۸ انتخاب شد.

رضایی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با انجام فعالیت‌های زیرساختی با محوریت تربیت نیرو و رویکرد حل مسائل دانشگاهی و بومی استان توانست عنوان موفق‌ترین حوزه بسیج دانشجویی استان زنجان را در دهمین جشنواره مالک اشتر کسب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی زنجان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان جشنواره مالک اشتر گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان استان زنجان گروه جهادی حوزه بسیج سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ نماینده سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح امروز برگزار شد و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر به رقابت می‌پردازند.
فاضلی افزود: داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده اند.
نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.
وی گفت: امروز دانشگاه آزاد میزبان هزار داوطلب و فردا هزار و ۳۰۰ دواطلب خواهد بود.
دوطلبان رشته علوم تجربی و ریاضی در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رشته‌های علوم انسانی زبان و هنر در حوزه دانشگاه شهرکرد به رقابت می‌پردازند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم