Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت:رسانه‌ها همان‌گونه که مسائل مختلف جامعه مانند وضعیت راه و جاده و آب مردم را پی‌گیری می کنند لازم است به نیازهای معنوی و تعظیم شعائر دینی نیز توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «امرالله سبحانی ‌نیا» امروز(۷ دی) در نشست مشترک با مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان تاکید کرد: علاوه بر نهادها و مدیران فعال در ترویج نماز به عنوان یکی از فرائض اصلی و ارکان اسلام، از امسال رسانه فعال در ترویج فرهنگ نماز که در قالب‌های متنوع به انعکاس فعالیت های شایسته درباره نماز و نیز مطالبه‌گری منویات مقام معظم رهبری به ۲۸ اجلاس سراسری نماز به ‌عنوان یک ضرورت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با معرفی خانه مطبوعات و رسانه های استان مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند که پیشنهاد تقدیر از رسانه یاور نماز را برای اجرا در جشنواره شهید رجایی را می دهیم.

 

وی افزود: رسانه‌ها همان‌گونه که مسائل مختلف جامعه مانند وضعیت راه و جاده و آب مردم را پی‌گیری می کنند لازم است به نیازهای معنوی و تعظیم شعائر دینی نیز توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا همچنین از آمادگی این نهاد برای ارائه برخی آموزش‌ها به صورت مجازی در حوزه نماز برای اعضای خانواده و فرزندان اصحاب رسانه و رسانه نگاران استان خبر داد.

 

وی ضمن تشکر از عملکرد رسانه‌ها در این حوزه پیشنهاد کرد: با تعامل بیشتر با اصحاب رسانه و همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، ساز و کار برگزاری جشنواره نماز در رسانه به‌صورت سالانه پیش‌بینی شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعائر دینی رسانه ها ستاد اقامه نماز خراسان رضوی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش قدس آنلاین، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، کتاب «مردی با آرزوهای دور برد» معرفی می‌شود. این کتاب، مستند نگاره‌ای درباره‌ی شهید حسن طهرانی مقدم به قلم خانم فائضه غفار حدادی است که انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

نگارنده در ۳۵ روایت، اطلاعاتی از زندگی این دانشمند متواضع و گمنام، از نوجوانی و سال‌های قبل از انقلاب، کشف استعداد توسط حسن باقری، سال‌های جهاد سازندگی و کار در پژوهشکده فضایی، خصلت‌های اخلاقی، دلاوری‌ها و نحوه شهادت او را برای مخاطب بازگو می‌نماید.

غفار حدادی پیش از این، کتاب «خط مقدم» را درباره خدمات و دستاوردهای شهید طهرانی‌مقدم نوشته و در «مردی با آرزوهای دوربرد» زندگی آن شهید را به گونه‌ای به رشته تحریر درآورده  که نوجوانان دهه هشتاد و نود هم بتوانند با این‌ شهید آشنا شوند.

کتاب «مردی با آرزوهای دوربرد» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران درمعرض انتخاب علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران محترم فراهم است.

نمازگزاران بعد از نماز در حمایت از پاسخ پهبادی و موشکی ایران به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»