Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح زیرساخت‌های طرح بند دره تا دهه فجر خبر داد.

ناصر خوش خبر، امروز یکشنبه 7 دی در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت زیرساخت‌های منطقه گردشگری بند دره بیرجند، خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه تفریحی بند دره، مطالبه جدی مردم است.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه مردم از پروژه بند دره به عنوان یکی از طرح‌های موفق یاد می‌کنند، تصریح کرد: به جهت اهمیت این موضوع، متولیان امر باید با قدرت آن را پیگیری کرده و به بهره برداری برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه طیف وسیعی از شهروندان پیشنهاد کرده‌اند تا همانند این پروژه موفق، در بند امیر شاه نیز اجرایی شود، افزود: از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم نسبت به لایروبی رودخانه در موعد مقرر اقدام کنند.

خوش خبر به راستی آزمایی گلایه‌های مردم از وضعیت راه‌های دسترسی بند دره در بارش برف اخیر اشاره کرد و گفت: اگر چه از لحاظ فنی، امنیت راه‌های این مسیر مورد تأیید قرار گرفته اما اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان باید علائم هشدار دهنده را هر چه سریع تر نصب کند.

وی پروژه‌های اداره کل ورزش و جوانان را در این طرح مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تکمیل این پروژه و موارد مشابه، رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر شتاب بخشی به روند اجرای کار در این طرح در بازه زمانی باقی مانده تا دهه مبارک فجر گفت: مدیریت زمان در اجرای این پروژه لحاظ شود.

خوش خبر با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دست یافتن به توسعه پایدار استان گفت: به همین منظور بهره گیری از بخش خصوصی و  برون سپاری کارها می‌تواند کمک کار اجرای این پروژه باشد.

وی بر رایزنی با مرکز و وزارتخانه‌های مرتبط در جذب اعتبارات بیشتر جهت اجرای پروژه تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیرجند خراسان جنوبی بند دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: در این استان با اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده، اما به منظور بهره برداری هر چه سریعتر واحد‌های این طرح نیاز است زیر ساخت‌ها مورد نیاز نظیر برق و آب توسط متولیان امر فراهم شود.
وی تاکید کرد: ادارات برق و آب استان پیگیر اعتبارات ملی برای اجرای هر چه سریعتر طرح های خود در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن باشند.
استاندار سیستان وبلوچستان ادامه داد: نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا تمام دستگاه‌ها باید به سهم خود اقدامات لازم را انجام دهند.
کرمی بر واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهر‌های استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه واگذاری زمین‌های ویلایی گام مهمی برای حفظ جمعیت و اجرای هر چه سریعتر این طرح مهم ملی توسط خود شهروندان است هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر واگذاری زمین و اجرای طرح مسکن شود.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و قائمشهر
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های مسکن ملی
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تامین شود
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تأمین شود
  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان