Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین قسمت از مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» امشب ـ ۷ دی ماه ـ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و پس از آن سریال «روز‌های ابدی» روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، ملودرام «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی روایتی از یک پرونده جاسوسی ـ امنیتی است که لایه‌هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می‌کند که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قسمت این سریال امشب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت. حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

فردا، هشتم دی ماه هم پخش سریال جدید «روز‌های ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «روز‌های ابدی» تلاش دارد تا با روایت ۹ ماه از روز‌های ابتدایی انقلاب، تاریخ معاصر کشور را به تصویر بکشد.

در این مجموعه بازیگرانی، چون احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک‌باشی و... با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی به ایفای نقش می‌پردازند.

روزهای ابدی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال خانه امن من صدا و سیما تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم