Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار زن شبکه الجزیره تصویر برگه‌های احضاریه دادگاه علیه محمد بن سلمان و محمد بن زاید را منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الخلیج الجدید، « غاده عویس» خبرنگار لبنانی شبکه الجزیره روز شنبه تصاویری از برگه‌های احضاریه «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و « محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در پرونده‌ای که علیه آن‌ها در آمریکا شکایت کرده است را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

«غاده عویس» 10 دسامبر اعلام کرد که از محمد بن سلمان و محمد بن زاید، به اتهام هک تلفن همراهش و انتشار تصاویر خصوصی او در شش ماه گذشته به دادگاهی در فلوریدا شکایت کرده است.

هک تلفن خبرنگاران الجزیره با برنامه جاسوسی اسرائیل

وی گفت: بن سلمان و بن زاید گمان می‌کنند که می‌توانند خواسته‌هایشان را با پول بخرند یا دیگران را بترسانند، اما این اشتباه است. آن‌ها گمان می‌کنند که امکان محاکمه آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند به رفتار‌های مستبدانه خود ادامه دهند.

غاده عویس در ادامه به شکایت‌هایی که علیه محمد بن سلمان در آمریکا صورت گرفته پرداخت و در این خصوص به شکایت «خدیجه چنگیز» همسر «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی و شکایت «سعد الجبری» مقام سابق اطلاعاتی عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: رهبران مستبد مصونیت ندارند و بالاتر از قوانین بین‌المللی نیستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار عربستان سعودی الجزیره بن سلمان اخبار امارات اخبار عربستان سعودی الجزیره بن سلمان محمد بن سلمان بن سلمان بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت

پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پس از آغاز تحقیقات قضایی درباره فساد مالی همسرش اعلام کرد که استعفا از مقامش را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سانچز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: باید در مورد ادامه فعالیت به عنوان رئیس دولت یا کناره‌گیری از این مقام افتخارآمیز فکر کنیم.

وی افزود که روز دوشنبه تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد و تا آن زمان فعالیت‌های دولتی و عمومی خود را تعلیق می‌کند.

دادگاهی در مادرید روز چهارشنبه اعلام کرد که در پی شکایت گروه ضدفساد «مانوس لیمپیاس» (دست‌های تمیز) تحقیقاتی را درباره فساد مالی «بگونا گومز» همسر نخست وزیر اسپانیا آغاز کرده است.

تارنمای خبری «ال کنفیدنسیال» چهارشنبه گزارش داد، گومز متهم است که با چند شرکت خصوصی که کمک کالی یا قرارداد دولتی دریافت کرده‌اند، ارتباطاتی دارد و تحقیقات مشخصا به ارتباط او با شرکت گردشگری «گلوبالیا» مربوط می‌شود. گلوبالیا مالک شرکت «ایر اروپا» سومین خط هواپیمایی اسپانیاست.

سانچز اتهام فساد علیه همسر خود را رد کرد و گفت که شکایت مانوس لیمپیاس بخشی از کارزار رسانه‌های «فوق محافظه‌کار» اپوزیسیون راست افراطی و محافظه‌کار برای «آزار و اذیت» همسرش است.

وی تاکید کرد: من ساده‌لوح نیستم. می‌دانم که اتهامات آنها علیه بگونا بخاطر این نیست که او کاری غیرقانونی انجام داده است، بلکه بدلیل این است که او همسر من است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی