Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگر ساختمانی در دزفول در اثر ریزش آوار سقف یک خانه در حال ساخت مصدوم شد.

به گزارش برنا؛ یک کارگر ساختمانی در خیابان دوم آهن فروشان، پشت دزبار، شهر دزفول استان خوزستان، به دلیل ریزش آوار سقف یک خانه در حال ساخت مصدوم شد.

عبدالحسین معظم‌فر (مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول) با تایید این خبر گفت: کارگری حدود ۴۰ساله زمانی که مشغول بتن‌ریزی سقف ساختمانی در حال ساخت بودند، به همراه حدود یک صد متر از سقف این ساختمان فروریخت و مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنیسین‌های فوریت‌های پزشکی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی اعزام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ریزش سقف ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

ویدئو: 330332

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • کمای سیاستی بازار مسکن