Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، «بازگشایی دوشنبه بازار فیض‌آباد مه‌ولات» از جمله سوژه‌هایی بود که در سامانه «فارس من» منتشر شده و مخاطبان خواهان پیگیری موضوع شدند.

خبرگزاری فارس طی دو مرحله این سوژه را پیگیری کرده و در مرحله دوم پیگیری تعیین تکلیف بازگشایی "دوشنبه بازار" فیض‌آباد مه‌ولات به جلسه طرح تنظیم بازار شهرستان واگذار شد که این جلسه به میزبانی سپاه ناحیه مه‌ولات و با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب‌رسانه شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه مه‌ولات در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: فعالیت بازار هفتگی «دوشنبه‌بازار» از جمله مطالبات مردمی و اصحاب رسانه بود و از مسئولین مربوطه انتظار داشتند که با توجه به اینکه بازارهای هفتگی شهرستان‌های مجاور فعال هستند، دوشنبه بازار فیض‌آباد مه‌ولات راه‌اندازی شود.

حجت الاسلام اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه سلامتی اولویت اصلی ما است، اظهار کرد: بعد از بحث و تبادل نظر در این خصوص، تصمیم بر این شد که بازار هفتگی دوشنبه بازار به صورت موقت و محدود و صرفا جهت فروش میوه و تره‌بار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل بلوار ایثار (بلوار cng) شهر فیض‌آباد برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مه ولات حجت الاسلام اسلامی فیض آباد مه ولات دوشنبه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر

کارشناس جهاد کشاورزی خفر در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس گفت: پیش بینی می‌شود ۲ هزار تن ازگیل از باغ های این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شود.

یوسفی افزود: متوسط برداشت ازگیل در این شهرستان ۱۰ تن در هر هکتار است.

او ادامه داد: از هر درخت ازگیل ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم ازگیل برداشت می‌شود.

کارشناس جهاد کشاورزی خفر گفت: شیراز، تهران، اصفهان و کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله بازار‌های فروش ازگیل خفر است.

برداشت این محصول در این شهرستان تا اوایل خرداد ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته