Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم با وجود باخت در برابر صنعت‌نفت بازی خوبی را انجام داد و روند رو به رشدش محسوس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص شکست تراکتور مقابل صنعت‌نفت در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تراکتور علیرغم باخت بازی خوبی انجام داد و توانست در این دیدار خارج از خانه عملکرد قابل قبولی از خود نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تغییراتی که در هفته‌های اخیر رخ داده باید منتظر تغییر رویه تیم نیز می‌بودیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. به نظرم در سه بازی گذشته بهترین بازی‌های سال‌های اخیر تراکتور را شاهد بودیم و روند رو به رشد این تیم محسوس بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در خصوص سرمربی‌گری مسعود شجاعی گفت: شجاعی از شخصیت‌های برجسته و خوشنام فوتبال کشور ما است. او سالیان سال در فوتبال اروپا بازی کرده و به تبع آن تجربیات فراوانی نیز به دست آورده است.

وی تأکید کرد: شجاعی زیر نظر مربیان بزرگی کار کرده و تجربیات گرانبهایی کسب کرده است که اکنون می‌تواند از آن‌ها در جهت نتیجه‌گیری در تراکتور استفاده کند. علاوه بر آن، مسعود بیش از ۲ سال است که در تراکتور حضور دارد و از مجموعه این تیم شناخت خوبی پیدا کرده است.

ثابتی درعین حال متذکر شد: شجاعی هنوز فوتبالش به اتمام نرسیده و می‌تواند چند سال دیگر در سطح اول فوتبال کشورمان بازی کند، لیکن در کنار آن می‌تواند مربیگری را ادامه داده و پیشرفت بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید از شجاعی حمایت گسترده‌ای انجام گیرد، مطرح کرد: تجربه کم در امر مربی‌گری می‌تواند ریسک‌پذیر باشد و به همین دلیل است که همه ارکان باشگاه از مالک تا هوادار باید از مسعود شجاعی حمایت کنند تا خدایی ناکرده تبدیل به مربی سوخته‌ای نشود. مسعود باهوش است و می‌تواند مربی بزرگی شود به شرطی که با قراردادی بلندمدت از وی حمایت شود.

سنگربان اسبق تراکتور در خصوص عملکرد محمدرضا اخباری نیز اذعان داشت: امسال اخباری سال متفاوت‌تری نسبت به گذشته تجربه می‌کند چرا که هم آرامش فکری خوبی دارد و هم از روحیه خوبی برخوردار است. او در هشت هفته ابتدایی عملکرد درخشانی داشته و خوشحالم که به روزهای اوجش برگشته است.

ثابتی در خاتمه با اشاره به کاپیتانی اخباری تصریح کرد: سپردن بازوبند کاپیتانی به اخباری اعتماد به نفس‌اش را بالا برده و این نشان از اعتماد کادرفنی و بازیکنان به او دارد و در نبود سه کاپیتان اصلی می‌تواند تیم را در زمین رهبری کند. مطمئنم اخباری با روندی که در پیش گرفته است، مجددا به تیم ملی بازخواهد گشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با جبران نواقص به دنبال بهبود کیفیت فنی تیم هستیم؛ بیانیه‌های تیم‌ها تاثیرگذار است اما باید در ابتدا به مسائل فنی توجه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه _شنبه یکم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب بازی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: فردا بازی نزدیکی مقابل آلومینیوم خواهیم داشت؛ آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های منظم و با برنامه لیگ است و با توجه به زمان کم سعی کردیم تا ریکاوری جسمی و ذهنی خوبی داشته باشیم؛ دنبال این هستیم تا در درجه نخست اول فوتبال باکیفیتی ارائه کنیم سپس پیروز بازی باشیم‌. ذوب‌آهن، تیم خوبی است و توانایی برد همه تیم‌های لیگ را دارد.

وی افزود: بیانیه باشگاه‌ها تأثیرگذار است و امیدوارم قانون جدید فدراسیون بتواند تأثیر گذار باشد؛ بیانیه‌نویسی کمکی به فوتبال نمی‌کند باید به مسائل فنی پرداخته شود. تیم‌ها در خصوص یک داور بیانیه می‌دهند که قطعاً بر وی اثر می‌گذارد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: استعفا ربیعی موضوعی است که از سوی هواداران مطرح شد؛ وی خواست دست باشگاه را باز بگذارد، باشگاه خواهان حضور ربیعی بودند. تیم ما در تمام بازی‌ها کیفیت فنی خوبی داشت. امیدوارم بتوانیم با رفع نواقص به نتیجه مطلوب برسیم.

صادقی گفت: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم. تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند. گاهی اشتباهات غیرعمد داوران به تیم ما ضرر زد ولی تلاش نکردیم در مورد آن صحبت کنیم. قطعاً بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و این اتفاق از جذابیت فوتبال است. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم اما اینکه فردا چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم.

کد خبر 746396

دیگر خبرها

  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود
  • یکسان اجرا نشدن قانون آزاردهنده است
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم
  • تیموری: برای قهرمانی جام حذفی می‌جنگیم