Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:35:39 GMT

چه مودمی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۵۰۴۷

چه مودمی بخریم؟

امروزه استفاده از اینترنت جای خود را در میان نیازهای روزمره ما باز کرده و به یکی از مهمترین  بخش زندگی همه­ی ما تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی صاران مارکت برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، مودم های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام صاران مارکت، مودم، یک نوع راه ارتباطی شما با اینترنت است؛ از این رو فروشگاه اینترنتی صاران مارکت برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، مودم های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با مودم می‌توانید به راحتی عملیات انتقال داده از یک سیستم به سیستم دیگر را، از طریق کابل یا بی سیم، انجام دهید. همچنین مودم بر اساس نوع اتصال آن به اینترنت به سه شکل با سیم، بی سیم و با سیم کارت دسته بندی می شود. مودم ها دارای انواع مختلفی می باشند که شامل موارد زیر می باشد :

. مودم  TD LTE  

. مودم ۴G , ۳G

. مودم  ADSL

در این متن قصد معرفی مودم های TD LTE،ADSL ،  و ۳G و 4G که شامل تخفیف ویژه در صاران مارکت می باشد را داریم. کاربرد هر یک از آنها وابسته به استفاده شما از آن می باشد.

اگر همیشه در حال سفر هستید می توانید از مودم ۴G , ۳G همراه استفاده کنید، اگر می­ خواهید تعداد کاربر زیادی به مودم متصل شود بهتر است از مودم های TD LTE استفاده کنید و اگر می­ خواهید آن را برای استفاده در منزل بکار ببرید، می توانید از هر سه نوع مودم استفاده کنید.

مودم  TD LTE

معماری این فناوری نسبتاً ساده است و پیاده‌سازی و بهره‌گیری از آن سریع‌تر، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر می باشد. اگر به دنبال یک اینترنت با کیفیت و سرعت دانلود بالا برای محیط کار یا شرکت خود هستید، بی شک مودم های نسل TD LTE بهترین گزینه هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مودم هایTD LTE ، عدم نیاز آن به خط تلفن ثابت می باشد.

این مودم سرعت بیشتر و کیفیت بهتری را ارائه می دهد. با توجه به بالا بودن نرخ انتقال داده، همچنین ظرفیت زیادی را برای جا به جایی داده ها به واسطه این فناوری ایجاد کرده اند. فناوری TD LTE روی طیف های فرکانسی زیادی کار می کند و همین امر باعث می شود که پهنای باند آن به ۲۰۰ مگاهرتز برسد.   

مودم  ۴G و  ۳G

​مودم های۴G ، ۳G در دو نوع مودم همراه و ثابت ارائه شده اند. این مودم ها از تکنولوژی نسل۴G  و ۳G بهره می برند. مهمترین ویژگی آنها، راه اندازی سریع آن می باشد. اگر دائماً در حال سفر هستید می توانید از مودم های همراه استفاده کنید؛ زیرا آنها شارژی می باشند و پس از هر بار شارژ کامل، امکان استفاده برای چند ساعت را به شما می دهند.

برای استفاده از مودم های همراه تنها نیاز به یک سیم کارت دارید. بعضی از مودم های همراه دارای نمایشگر LED می باشد که میزان شارژ و آنتن دهی را نشان می دهد. برای استفاده از مودم های ثابت نسل ۳G و ۴G می بایست به یک منبع تغذیه (برق) متصل شوند.

مودم ADSL   

​مودم ADSL جزء محبوب ترین و پرفروش ترین مودم در سطح جهان می باشد. کاربری آسان، راه اندازی سریع، کانفیگ راحت، ابعاد مناسب، قیمت مناسب از دلایل محبوبیت آن می باشد. همچنین برای اتصال به خطوط تلفن ثابت و استفاده از اینترنت اشتراکی به کار می رود.

فناوری DSL یا خط مشترک دیجیتال به دو صورت متقارن و نامتقارن برای ارائه اینترنت ADSL های تجاری و خانگی بکار برده می شود. معنی خط مشترک دیجیتال در این فناوری، بکارگیری خط تلفن های ثابت برای مکالمه های صوتی آنالوگ و سرویس شبکه دیجیتالی می باشد.

فروش مودم با تخفیف ویژه

با توجه به بیماری کرونا و اجباری شدن آموزش به صورت آنلاین، دانش آموزان و دانشجویان نیاز به یک اینترنت پرسرعت برای شرکت در کلاس های خود دارند.

به همین ترتیب فروشگاه اینترنتی صاران مارکت ( www.saranmarket.com ) برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، تخفیفی را لحاظ کرده است. شما برای خرید مودم با تخفیف ویژه می توانید اینجا کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید مودم اينترنت تخفیف ویژه استفاده کنید خرید مودم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد

همراه اول با اعلام بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حج تمتع ۱۴۰۳ به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم زمان با فرارسیدن ایام حج ابراهیمی، مشترکان همراه اولی که قصد مسافرت به کشور عربستان سعودی را دارند، می توانند با همراه داشتن سیمکارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداری از تعرفه ترجیحی مناسبی که برای حجاج و عوامل ستادی حج تمتع 1403 در نظر گرفته شده است، از مزایای رومینگ، بدون دغدغه تهیه سیمکارت و پرداخت هزینه ارزی نیز بهره مند شوند.

 

در این راستا، همراه اول سعی کرده است با طراحی بسته های متنوع رومینگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر که از منظر قیمتی قابلیت رقابت با سیمکارت های عربی را دارد، مانع از خروج ارز از کشور شود.

 

اپراتور اول تلفن همراه کشور سعی کرده طی توافقاتی با اپراتورهای عربستانی، عرضه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیمکارت های عربی را برای مشترکان همراه اول فراهم آورد.

 

*ارائه تخفیف در نرخ‌های «آزاد» مکالمه، اینترنت و پیامک

بنابراین ضمن اعمال تخفیف های 17، 20 و 25 درصدی به ترتیب روی نرخ استفاده آزاد از «مکالمه»، «پیامک» و «اینترنت»، بسته های ویژه رومینگ حج 1403 را نیز تعریف کرده که در ادامه به جزییات آنها پرداخته می شود.

 

نرخ «استفاده آزاد مکالمه» با 17 درصد تخفیف به دقیقه ای 10 هزار تومان، هر «پیامک با نرخ آزاد» با 20 درصد تخفیف به چهار هزار تومان و هر مگابایت «استفاده آزاد از اینترنت» با 25 درصد تخفیف به سه هزار تومان رسیده است.

 

*تشویق همراه اول به استفاده از بسته‌های ویژه رومینگ حج 

با این حال همراه اول تمامی زائران ایرانی را برای مدیریت بهینه هزینه ها، تشویق به «استفاده از بسته های رومینگ ویژه حج تمتع» کرده است که از طریق شماره گیری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» در دسترس هستند.

 

بسته های ویژه رومینگ حج تمتع 1403 به صورت ترکیبی با «مدت زمان ها» و «قیمت های» متفاوت ارائه شده است.

 

«مقرون به صرفه ترین بسته» در نظر گرفته شده برای زائران، بسته «اینترنت نامحدود 90 روزه با 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک هدیه» است که به قیمت سه میلیون تومان عرضه می شود.

 

زائرانی هم که مصرف کمتری از اینترنت دارند، می توانند بسته های «3 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 5 دقیقه مکالمه و 5 پیامک هدیه» یا «1.5 گیگابایت اینترنت 60 روزه» را به ترتیب با قیمت های 650 یا 425 هزار تومان خریداری کنند.

 

همچنین بسته «70 دقیقه مکالمه 7 روزه با 70 پیامک هدیه» نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «425 هزار تومان» است. 

 

امکان خرید و فعالسازی این بسته ها از طریق خانواده و بستگان زائران، نمایندگان کاروان ها و دفاتر زیارتی نیز همچون سنوات گذشته با مراجعه به «فروشگاه آنلاین همراه اول» یا ‌اپلیکیشن «همراه من» فراهم شده است.

 

زائران خانه خدا باید آگاه باشند که با توجه به دستور العمل های امن سازی پرتال های ایران، امکان دسترسی امن به پرتال های بانکی و ایرانی از طریق سیمکارت های خارجی و وای فای هتل ها عموما محدود شده است، لذا در صورتی که نیاز به استفاده از پرتال های ایرانی را دارند، باید به سراغ خرید سیمکارت های ایرانی و استفاده از بسته های دیتای رومینگ بروند.

 

مشترکان همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج، باید پیش از سفر خود، اقدام به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» یا خرید بسته های رومینگ با شماره گیری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» و رجوع به منوی شماره 5 مربوط به بسته های عربستان و خرید بسته های این کشور کنند.

 

با این کار علاوه بر دریافت رایگان پیامک های بانکی، دسترسی رایگان به درگاه «همراه من» برای آنان وجود خواهد داشت.

 

تمامی حجاجی که سیمکارت همراه اول در اختیار دارند، می توانند برای پرداخت قبوض و خرید شارژ از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» استفاده کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. 

 

با توجه به اینکه حج، سفری عمیقا معنوی با تاثیری شگرف و ماندگار بر قلب و ذهن به جا آورندگان آداب آن و همچنین نمادی قدرتمند از وحدت، برابری و تسلیم در برابر اراده خداوند است، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که همواره در طول حیات خود بر نوآوری و پیشرفت فناوری تمرکز داشته تا نیازهای در حال تکامل مشترکان خود را برآورده سازد و اکنون نیز به عنوان پیشگام خدمات نوین ارتباطی سیار در ایران شناخته می شود، تمامی زائران را برای بهره مندی هر چه بیشتر از فیوضات این سفر و مدیریت ارتباطات خود، به استفاده از «بسته های ویژه حج تمتع 1403» تشویق کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • انتقاد تند و تیز به شوخی‌های سریال نون خ ۵
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • کدام گوشی‌های سامسونگ را بخریم؟