Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-مشاورعالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مصوبات کارگروه شرایط اضطرار گفت: پلیس راهور از امروز از تردد موتورسیکلت‌های دودزا در تهران جلوگیری می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین،شهریار افندی‌زاده با بیان این‌که خودروهای سنگین نیز از مهم‌ترین وسایط نقلیه آلاینده در سطح شهر تهران هستند، افزود: ممنوعیت تردد خودروهای سنگین ، دیزلی مانند کامیون، تریلی، جرثقیل، حمل مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح استان تهران تا اطلاع ثانوی از سوی پلیس راهور اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تهران موتورسیکلت دودزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ درصد از تصادفات فوتی تهران، موتورسواران هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص آمار تصادفات موتورسواران در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: حساسیت و دقت نظر پلیس در خصوص موتورسواران از آمار تصادفات، ضربات و خساراتی است که به موتورسواران وارد می‌شود.

وی افزود: از کل تصادفات سال ۱۴۰۲ حدود ۴۶ درصد یعنی نیمی از کسانی که در تصادفات در تهران جان خود را از دست داده‌اند مربوط به موتورسواران است. یعنی از هر ۱۰ نفر فوتی در شهر تهران حدود ۵ نفر از آنها موتورسوار بوده است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین در این بازه زمانی حدود ۶۴ درصد از کل تصادفات جرحی نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است که این عدد بالایی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در همین مدت ۱۳ درصد از کل تصادفات خسارتی شهر تهران نیز مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است. وی گفت: موتورسواری که به هر دلیلی با زمین برخورد می‌کند دچار آسیب دیدگی می‌شود و اگر این برخورد کمی شدید تر باشد منجر به جرح و یا فوت می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • پلیس راهور: از هر ۱۰ نفر فوتی تصادفات ۵ نفر موتورسوارند
  • ۴۶ درصد از تصادفات فوتی تهران، موتورسواران هستند
  • سهم ۴۶ درصدی موتورسواران از تصادفات جرحی و منجر به مرگ در پایتخت