Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:10:27 GMT

فرماندار ماکو معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۶۲۳۶

فرماندار ماکو معرفی شد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌غربی گفت: با اجرای طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی در سطح استانْ بیماری کووید ۱۹ به حداقل رسیده و تقریبا به حالت کنترل در آمده است.

علی مصطفوی ۷ دی ماه در جلسه معارفه فرماندار ماکو که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به عنوان موضوع کلیدی در کاهش آمار مرگ و میر و همچنین مبتلایان افراد به ویروس کرونایی تاثیر گذاشته بوده است، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی در سطح استان بیماری کووید ۱۹ به حداقل رسیده و تقریبا به حالت کنترل درامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، از مردم استان خواهشمندیم با عادی انگاری موجبات شیوع موج جدید این بیماری را در استان فراهم نکنند، ادامه داد: از ۱۷ شهرستان در سطح استان، ۱۳ شهرستان زرد و ۴ شهرستان نیز نارنجی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه همچنین اضافه کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای نظام  و دولت را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین کنند تا مردم بدانند که مسوولان در این وضعیت کرونایی دست روی دست نگذاشته و کم کاری نمی کنند.

به گزارش ایسنا در این مراسم "علی محمدی ایروانلو" به عنوان فرماندار جدید ماکو معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی گفت: آزمون  سراسری در روزهای  ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان  ، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

چهرگانی  افزود: در روز نخست ۲۵ هزارو ۷۰۰ داوطلب در  رشته علوم تجربی به رقابت خواهند پرداخت .

 کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز با حضور ۲ هزارو ۵۰۰  داوطلب برگزار می‌شود.

 

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی در حال برگزاری است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی