Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@06:34:51 GMT

جاده‌های خراسان رضوی باز است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۶۸۶۶

جاده‌های خراسان رضوی باز است

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی و فرمانداران شهرستانهای شمالی این استان، جاده‌های مسدود شده استان بازگشایی شده و رفت و آمد در تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی آن بدون محدودیت جریان دارد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات برف روبی در تمامی جاده‌های اصلی و فرعی استان انجام شده و فقط در حاشیه برخی جاده‌ها از جمله در جاده تربت‌حیدریه برف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ابراهیم نصری از توقف بارندگی در جاده‌های استان خبر داد و افزود: سطح برخی جاده‌ها از جمله در جاده قوچان به درگز بویژه در گردنه تیوان لغزنده است. در پی بارش دیروز برف و وقوع کولاک در جاده‌های این استان جاده‌های اصلی و فرعی قوچان - درگز، درگز - کلات، کلات - مشهد، کوهسرخ - کاشمر - نیشابور و بردسکن - سبزوار مسدود شده بود که امروز بازگشایی شدند. مهدی ناصری، فرماندار کلات که جمعه شب از انسداد ۱۲ راه روستایی در این شهرستان کوهستانی خبر داده بود امروز گفت: در حال حاضر همه راه های روستایی شهرستان بازگشایی شده و به زیرساختهای راه نیز آسیبی نرسیده است.   فرماندار درگز نیز  گفت: برف و کولاک طی ۲ روز گذشته راه ارتباطی ۳۸ روستا در دهستانهای میانکوه، زنگلانلو و منطقه کلاته چنار بخش نوخندان درگز را بسته بود که با تلاش عوامل راهداری و امدادی این راهها بازگشایی شد. علی فراهی افزود: با وجود بارش سنگین برف بویژه در مناطق کوهستانی درگز، زیرساختهای خدماتی مانند برق، گاز و مخابرات و ابنیه فنی راهها آسیبی ندیده است. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش برف و باران خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دره چریک درگز

(تصاویر) دره چریک درگز

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • (تصاویر) دره چریک درگز