Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان خبرداد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به نشست خود با اعضای هیات مدیره شورای عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در این جلسه عنوان شد، سازمان تامین اجتماعی مطابق ماده ۹۶ قانون افزایش و ترمیم عقب‌ماندگی حقوق بازنشستگان برابر با نرخ تورم و افزایش هزینه‌های زندگی را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری جدی در خصوص اجرای دقیق متناسب‌سازی از سوی سازمان تامین اجتماعی مطابق بند «ب» ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی نیز از دیگر درخواست های شرکت کنندگان در این نشست بود. همچنین اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشتند که طبق ماده ۵۴ قانون تامین اجتماعی مسئول تامین درمان کامل بازنشستگان بیمه‌پرداز اجباری به طور مستقیم می‌باشد، لذا اجرایی شدن این بند نیز از مطالبات این قشر است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برقراری مزایای شغلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی متناسب با شاغلین را از دیگر مطالبات در این زمینه عنوان کرد و گفت که همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در اولویت بودجه ۱۴۰۰ قرار دارد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟