Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص پرونده بابک مرادی بازیکن استقلال در کمیته استیناف توضیحاتی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید محمد سیدعلوی در مورد حواشی که پس از بازی خانگی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان رخ داد عنوان کرد:

نمی خواهیم به این مسأله دامن بزنیم، آخر بازی اتفاقاتی افتاد، دروازه‌بان آنها مقابل داور با یکی از بازیکنان ما درگیر شد که فکر کنم داور هم به او کارت قرمز داد، جو متشنج شد اما خوشبختانه در نهایت با حضور عوامل و همچنین نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این که آیا به خاطر این اتفاقات از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایتی دارند، گفت:

نه، فوتبال همین است. این اتفاقات نباید می‌افتاد، اما به هر حال افتاده، اگر دروازه‌بان آنها جلو نمی‌آمد اتفاقی نمی‌افتاد اما حالا شده و خدا را شکر که ختم به خیر شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد تعویق یک روزه بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و این که عوامل این تیم به این مسأله اعتراض داشتند و معتقدند می‌شد تمهیدات بیشتر بازی در زمان خودش برگزار شود، گفت:

دو شبانه روز در تبریز برف ‌آمد، روزی که بازی لغو شد زمین پوشیده از برف بود و بارش هم ادامه داشت. نماینده فدراسیون و داوران هم آمدند و زمین را دیدند. بازی به روز بعد موکول شد اما شب قبل از آن بازهم بارش برف را داشتیم. با این‌ حال کارگران و عوامل مربوطه خیلی زحمت کشیدند و شرایط برگزاری مسابقه را فراهم کردند.

وی در خصوص زمان برگزاری جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده بابک مرادی اظهار داشت:

نامه‌ای آمده و کمیته استیناف از ما دعوت کرده است. قرار است چهارشنبه همین هفته ساعت ۱۰ صبح نماینده باشگاه ماشین سازی به همراه مدیرعامل باشگاه استقلال و  خود بابک مرادی در کمیته استیناف حاضر شوند و ان‌شاالله این ماجرا فیصله پیدا می‌کند.

علوی در مورد اختلاف نظر دو باشگاه روی مبلغ صدور رضایت‌نامه باشگاه ماشین سازی برای بخشش محرومیت ۴ ماهه بابک مرادی عنوان کرد:

بر اساس رأیی که از طرف کمیته انضباطی صادر شد، باشگاه استقلال باید ۸۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت می‌کرد اما طی صحبت‌هایی که نماینده ما با مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، آنها گفتند ما ۴۰۰ میلیون می‌دهیم. باشگاه ما هم این را قبول نکرد و گفتیم رأی صادر شده و کمیته انضباطی این طور تشخیص داده است. باید به این رای پایند باشید. چون باشگاه استقلال اعلام کرد ۴۰۰ میلیون می‌دهیم، نماینده ما هم گفت ما هم یک میلیارد می‌خواهیم.  اینطور نمی‌شود. به همین خاطر روز چهارشنبه جلسه‌ای در کمیته استیناف برگزار می‌شود و فکر کنم در این جلسه مساله بابک مرادی تمام شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در باره برنامه ریزی سازمان لیگ و بهم ریختن زمان بازی‌ها در هفته‌های مختلف گفت:

به هر حال آنهایی که برنامه را نوشتند کارشان را بلند و ما نمی‌خواهیم ایراد بگیریم. شرایط به گونه‌ای است که کار برایشان سخت شده، به هر حال ما تمکین می‌کنیم و هر چه دستور بدهند انجام می‌دهیم، چاره‌ای نداریم و مجبوریم بازی کنیم.

وی در مورد صحبت‌هایی که پیرامون تعویض ورزشگاه خانگی ماشین سازی انجام می‌شود، اظهار داشت:

بازی‌های ما در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می‌شود، مگر این که با موافقت باشگاه و مسئولان رده بالا ورزشگاه خانگی ما تغییر پیدا کند. در این خصوص چیزی به ما اعلام نشده و تا این لحظه تغییری صورت نگرفته است.

سید محمد سیدعلوی در خصوص شرایط جسمانی و حال عمومی خودش عنوان کرد:

به خاطر فشار کار کسالت داشتم و چند روزی در منزل استراحت می‌کردم، اما الان خدا را شکر حالم بهتر است و مشکلی ندارم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی خطاب به هواداران این تیمی گفت:

واقعا هواداران ما خیلی صبور هستند و تحمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند،  آنها پیگیر نتایج و مسائل تیم هستند. امیدوارم روزهای خوبی را در آینده با آنها تجربه کنیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم. آنها حامی تیم هستند و حق دارند اعتراض کنند. ما تلاش می‌کنیم که در آینده شرایط بهتر شود و با کسب نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی بابک مرادی بابک مرادی ماشین سازی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی کمیته استیناف بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیسی، در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند. اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی با بیان اینکه فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم، گفت: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و بستر برخی از اقدامات ما رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بوده و مسیر خود را طی می‌کند.

وی گفت: در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896336

دیگر خبرها

  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب