Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:27:53 GMT

آشتی بی سر و صدا، خواسته تراکتور از سلیمی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۸۴۳۰

آشتی بی سر و صدا، خواسته تراکتور از سلیمی

مدافع فصل گذشته تراکتور بعد از فسخ قرارداد خود به مشکل خورده و در حالی که نیم فصل به میانه های خود رسیده هنوز بدون تیم است.

به گزارش ورزش سه؛ ایمان سلیمی یکی از بهترین های تراکتور در لیگ نوزدهم بود و همراه با این تیم به قهرمانی جام حذفی هم دست یافت. در حالی که تراکتوری ها حساب ویژه ای روی او برای لیگ بیستم باز کرده بودند، این بازیکن پس از دریافت پیشنهادات خارجی اقدام به فسخ قرارداد خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از فسخ قرارداد با تراکتور، خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن، ایمان سلیمی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس مطرح شده بود. این در حالی بود که بر اساس بند موجود در قرارداد این بازیکن با تراکتور، او تنها در صورتی می توانست قرارداد خود را فسخ کند که با یک تیم خارجی قرارداد امضا کند. همین موضوع باعث شد تا کار به کمیته تعیین وضعیت بکشد.

 

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور روز گذشته موضع جالبی نسبت به این موضوع داشت. او با اعلام این موضوع که به احتمال زیاد کمیته تعیین وضعیت رای را به سود باشگاه تراکتور اعلام خواهد کرد، از ایمان سلیمی خواست که پیش از صدور رای برای توافق و از سر گیری همکاری با باشگاه تراکتور پای میز مذاکره بنشیند.

 

با توجه به اینکه هشت هفته از لیگ بیستم گذشته و ایمان سلیمی هنوز بدون تیم است و از سویی دیگر باشگاه تراکتور هم نیاز به یک مدافع را در ترکیب خود احساس می کند، به نظر می رسد که پیشنهاد زنوزی به سلیمی می تواند پیشنهاد عاقلانه ای برای هر دو طرف باشد. البته بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، سلیمی خواسته هایی از باشگاه تراکتور دارد که این باشگاه هنوز آنها را قبول نکرده است. این خواسته در خصوص کاهش مدت قرارداد و موارد مالی هستند.

تراکتور ایمان سلیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ایمان سلیمی باشگاه تراکتور ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!